Η Opel και η Μπορούσια Ντόρτμουντ έχουν επεκτείνει την επιτυχημένη συνεργασία τους για πέντε χρόνια ακόμα. Το λογότυπο της Opel θα εμφανίζεται στο μανίκι της φανέλας της γερμανικής ομάδας από τη νέα σεζόν της Bundesliga, καθώς η εταιρία εντάσσεται στην ομάδα στρατηγικών εταίρων των κυπελλούχων Γερμανίας.
Αντίθετα με τους τρεις άλλους στρατηγικούς εταίρους της BVB ? Evonik (κύριος χορηγός), Puma (προμηθευτής) και Signal Iduna που έχουν τα δικαιώματα επί της ονομασίας του σταδίου, η Opel δεν θα μετέχει σε αυτό.
Η συνεργασία μεταξύ των δύο πλευρών ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2012 και σύμφωνα με μελέτες που πραγματοποίησε το ινστιτούτο έρευνας αγοράς Nielsen Sports και το Technical University Braunschweig θεωρείται από τις πλέον αξιόπιστες και βιώσιμες συνεργασίες στο χώρο του γερμανικού ποδοσφαίρου.
Discussion about this post