Φουρτούνες ξέσπασαν στο Θρακικό Πέλαγος καθώς η χαρά για τα 2 νέα ταχύπλοα που θα έχει πλέον η Σαμοθράκη δε κράτησε πολύ μιας και αμέσως μετά τον αγιασμό του ΖΕΦΥΡΟΣ ακολούθησε συνέντευξη τύπου όπου ο κ. Μανούσης προχώρησε σε καταγγελία κατά της βουλευτή Έβρου Νατάσας Γκαρά. Σύμφωνα με τον κ. Φώτη Μανούση, η Νατάσα Γκαρά ήταν αυτή που πίεζε όλο αυτό τον καιρό για να επισπευσθούν οι διαδικασίες δρομολόγησης του ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ Ι.
Την κατηγόρησε ότι παρέκαμψε διαδικασίες για να δρομολογηθεί με τη διαδικασία του εκτάκτου το νέο πλοίο ενώ ο ίδιος για το ΖΕΦΥΡΟΣ ακολούθησε την προβλεπόμενη διαδικασία μέσω του αρμοδίου οργάνου ΣΑΣ.
Ο κύριος Μανούσης είπε ότι πράγματι έστειλε επιστολή στο υπουργείο γιατί έτσι προβλέπει η διαδικασία και μάλιστα το υπουργείο ζήτησε την επιστολή με τη γνώμη του και στην επιστολή ανέλυσε το γεγονός ότι τα έσοδα για 2 εταιρείες δεν επαρκούν.
Κατηγόρησε την CS FERRIES ότι θα δρομολογεί μόνο για 2 μήνες το καλοκαίρι, το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ Ι, ενώ τα δικά του πλοία θα έχουν να αντιμετωπίσουν την μειωμένη κίνηση του χειμώνα.
Κατηγόρησε επίσης όσους λένε ότι φταίει το πλοίο για τα μειωμένα τουριστικά έσοδα στο νησί. “Ας κάνουν πακέτα να προσελκύσουν κόσμο” είπε μεταξύ άλλων ενώ ισχυρίστηκε πως όσοι παρουσιάζουν την εικόνα αυτή (για μειωμένη κίνηση λόγω πλοίου), το κάνουν γιατί έχουν προσωπικές φιλοδοξίες, πολιτικές, για τις επόμενες δημοτικές εκλογές.
Είναι οι ίδιοι είπε που βρίσκονταν πίσω από την προσπάθεια για δεύτερο πλοίο πριν χρόνια και τώρα κρύβονται πίσω από τον πρώην Δήμαρχο (τον κ. Χανό). Οι ίδιοι είναι επίσης, είπε, πίσω από την προσπάθεια του Επιμελητηρίου πριν μερικά χρόνια για νέο πλοίο.
Μάλιστα ανέφερε πως ο κ. Γλήνιας που εκπροσωπεί τους επαγγελματίες στη Σαμοθράκη, συνεργάζεται με το επιμελητήριο Έβρου.
“Εάν θέλουν εγώ φεύγω. Αν μας στερήσουν έσοδα αυτοί που θα κάνουν αρπαχτές το καλοκαίρι, εμείς τι θα κάνουμε το χειμώνα;” σημείωσε.
Ο Φώτης Μανούσης επανέλαβε ότι η γραμμή για το Λαύριο όχι μόνο δεν αφήνει κέρδος αλλά προκαλεί οικονομική ζημιά και του χρόνου δε θα την κάνει δικό του πλοίο. “Έπρεπε να παρουσιαστεί ότι υπάρχουν έκτακτες ανάγκες. Βγήκαν κάποιοι φωστήρες και μιλούσαν για πτώση 40% ενώ με τα στοιχεία του λιμεναρχείου προκύπτει αύξηση. Το κάναν αυτό για να παρουσιάσουν έκτακτη κατάσταση” σημείωσε. Ανάμεσα στις παραπάνω καταγγελίες ειπώθηκε ότι ο κύριος μέτοχος που μάλλον είπε έχει το 90% της CS FERRIES, ένας κύριος Δημήτρης Συμεωνίδης του Αδάμ, μάλλον είχε καταδικαστεί το 2005 για εμπόριο ινδικής κάνναβης. “Αληθεύουν αυτά που λένε στον Πειραιά ότι ο κύριος ήταν στη φυλακή;” αναρωτήθηκε ο κ. Μανούσης.
Νατάσα Γκαρά: Τιμή μου που βοήθησα να λυθεί το θέμα με τις συγκοινωνίες του νησιού
“Δεν γνωρίζω ούτε τη σύσταση των εταιρειών ούτε της μιας εταιρείας ούτε της άλλης. Δεν γνωρίζω ούτε τα ποινικά μητρώα των ανθρώπων που είναι ιδιοκτήτες των δυο εταιριών. Ξέρω τους ανθρώπους που δραστηριοποιούνται στην περιοχή μας. Αυτό που αναγνώρισε ο κ. Μανούσης με τη δήλωση του είναι ότι και εγώ και οι συνάδελφοι μου δουλέψαμε για το νησί. Αν θεωρεί πολιτική εμπλοκή ότι πιέσαμε τους υπουργούς να τελειώσουν γρήγορα τις διαδικασίες που προβλέπονται από το νόμο ώστε το νησί καλοκαιριάτικα να μη μείνει χωρίς συγκοινωνία, είναι τιμή μας και δουλειά μας και υποχρέωση μας να έχουμε τέτοιες παρεμβάσεις για να βοηθάμε το νησί, τους κατοίκους, τους τουρίστες, τους επαγγελματίες. Να προβληματιστούμε και να σκεφτούμε ποιοι ευθύνονται για το ότι το νησί κάποιες μέρες μένει χωρίς συγκοινωνία.”
Απαντά με αγωγή η CS FERRIES
Αγωγή θα λάβει αύριο ο κ. Μανούσης δήλωσε στο alexpoli.gr o ένας εκ των ιδιοκτητών της CS FERRIES κ. Χατζηγαβριήλ που έκανε λόγο για ψεύδη και γελοιότητες. Ο κ. Χατζηγαβριήλ τόνισε ότι είναι πλέον ξεκάθαρο ποιοι δημιουργούσαν εμπόδια για το δικό του πλοίο και σημείωσε ότι “ο κ. Μανούσης μάλλον θέλει να πληρώνει δικηγόρους”. Αναφορικά με τη βουλευτή Έβρου Νατάσα Γκαρά σημείωσε ότι πράγματι η ίδια ενδιαφέρθηκε και έτρεξε και μάλιστα την ευχαριστεί.
ΠΗΓΗ:alexpoli.gr
Discussion about this post