Το μαύρο είναι δυναμικό, συναρπαστικό και αποκλειστικό: αυτό ισχύει και για τη νέα Black Fire Edition των BMW X5 M και BMW X6 M. Με τις δύο ειδικές εκδόσεις, η BMW συνεχίζει εμφατικά την επιτυχημένη ιστορία στις κατηγορίες Sports Activity Vehicle (SAV) και Sports Activity Coupé (SAC). Από τον Αύγουστο του 2017, τα δύο μοντέλα θα διατίθενται σε μία έκδοση που αποτυπώνει όλα τα πλεονεκτήματα των BMW X5 M και BMW X6 M. Η Black Fire Edition διαθέτει συναρπαστική σχεδίαση και υψηλής ποιότητας αποκλειστικό εξοπλισμό σε συνδυασμό με την απαράμιλλη, δυναμική συμπεριφορά και τις ισχυρές επιδόσεις των μοντέλων BMW X5 M και BMW X6 M.
Οι BMW X5 M Edition Black Fire και BMW X6 M Edition Black Fire εντυπωσιάζουν με την εμφάνισή τους σε οποιοδήποτε περιβάλλον. Η πλούσια μαύρη απόχρωση της Sapphire Black Metallic και μόνο μαγνητίζει το βλέμμα. Το ίδιο εφέ πετυχαίνει η μαύρη μάσκα Μ με τις μαύρες μπάρες. Είναι ένα μοναδικό χαρακτηριστικό της Black Fire Edition. Εξίσου εντυπωσιακές είναι οι σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου Μ 21-ιντσών σε μαύρο. Ένα ακόμα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της Black Fire Edition είναι τα στάνταρ καλύμματα καθρεπτών από carbon. Αυτά τονίζουν τη σχεδίαση ελαφρού βάρους και των δύο μοντέλων και προδίδουν τη στενή σχέση μεταξύ των BMW X5 M και BMW X6 M και του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε επίσης στην premium ποιότητα και αποκλειστικότητα του εσωτερικού των BMW X5 M Edition Black Fire και BMW X6 M Edition Black Fire. Πλήρως ηλεκτρικά, πολυλειτουργικά καθίσματα M με ενσωματωμένα προσκέφαλα προσφέρονται στάνταρ με δερμάτινη επένδυση Merino, σε αντίθετες αποχρώσεις Black και Mugello Red. Το ελκυστικό αποτέλεσμα υπογραμμίζουν οι αντίθετες κόκκινες ραφές στην αποκλειστικά δερμάτινη ταπετσαρία, που περιλαμβάνει και την κεντρική κονσόλα. Η αίσθηση και το χρώμα της επένδυσης οροφής BMW Individual σε ανθρακί, ένα ακόμα στοιχείο αυτής της ειδικής έκδοσης, συμπληρώνει τέλεια την premium πλήρως δερμάτινη ταπετσαρία. Το ταμπλό αποπνέει τη λάμψη του piano black. Το λογότυπο των X5 M ή X6 M Edition Black Fire, που κοσμεί τη δεξιά πλευρά της επένδυσης του ταμπλό, στην πλευρά του συνοδηγού, προδίδει επίσης την ξεχωριστή προσωπικότητα αυτού του μοντέλου. Εκτός από το στάνταρ, δερμάτινο τιμόνι M με αλουμινένια shift paddles, το τιμόνι της BMW M Performance από Alcantara με γαλάζιο δερμάτινο αγωνιστικό ένθετο διατίθεται προαιρετικά και χωρίς επιπλέον χρέωση. Αυτό πέρα από την αγωνιστική αίσθηση που προσφέρει, διαθέτει ένα εντυπωσιακό τμήμα από Alcantara – για άριστη λαβή σε όλες τις θερμοκρασίες. Το στοιχείο αυτό εναρμονίζεται τέλεια με τις εντυπωσιακές οδηγικές επιδόσεις και τη δυναμική συμπεριφορά όλων των BMW X5 M και BMW X6 M.
Και τα δύο μοντέλα προσφέρουν κορυφαίες επιδόσεις 575 ίππων από τον κινητήρα V8 των 4.4 λίτρων, ενώ επιταχύνουν από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 4,2 δευτερόλεπτα με το στάνταρ 8-τάχυτο κιβώτιο M Steptronic. Η μέγιστη ροπή των 750 Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ 2.200 και 5.000 σ.α.λ., τη στιγμή που το σύστημα τετρακίνησης xDrive δίνει προτεραιότητα στην πίσω κίνηση, κάτι που βελτιώνει την ευελιξία των BMW X5 M and BMW X6 M. Το σύστημα Dynamic Performance Control κατανέμει ομαλά την ισχύ μεταξύ των πίσω τροχών. Με τη συμβολή των συνθετικών φρένων M, που προσφέρουν άριστες τιμές επιβράδυνσης, ακρίβεια πέδησης, ελαφρύ βάρος και αυξημένη θερμική σταθερότητα, τα πάντα υποστηρίζουν ένα δυναμικό και ευέλικτο στυλ οδήγησης. Ο αμίμητος ήχος του κινητήρα M TwinPower turbo ζωντανεύει ακουστικά τις συναρπαστικές επιδόσεις των δύο μοντέλων, δημιουργώντας μία άκρως συναισθηματική οδηγική εμπειρία. Το Dynamic Stability Control (DSC) επιτρέπει σε όλους τους οδηγούς να προσαρμόζουν το σπορ χαρακτήρα των BMW X5 M και BMW X6 M τους σε οποιαδήποτε κατάσταση, και σύμφωνα με τις προσωπικές προτιμήσεις τους με το πάτημα ενός μπουτόν. Στην επιλογή “DSC on”, οι παρεμβάσεις των φρένων αποτρέπουν την υποστροφή και υπερστροφή. Το “MDM” επιτρέπει μεγαλύτερη ολίσθηση του τροχού, για να μπορούν οι ενθουσιώδεις οδηγοί να επιχειρούν ελεγχόμενες υπερστροφές ισχύος (drift). Απενεργοποιώντας το DSC (“DSC off”) ο οδηγός μπορεί να εξερευνήσει τα όρια της αγωνιστικής πίστας και να χρησιμοποιεί το γκάζι κάνοντας drift.
Discussion about this post