Στην Ηλεκτρονική αναβάθμιση του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ) προχωρά το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης με στόχο να βελτιωθούν σημαντικά οι παρεχόμενες προς τους ασθενείς υπηρεσίες.
Σύμφωνα με την Διοίκηση του νοσοκομείου,σε κάθε προσερχόμενο ασθενή στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών θα καταγράφονται ηλεκτρονικά τα ατομικά του στοιχεία (ονοματεπώνυμο, ηλικία, ΑΜΚΑ, ασφάλιση, διεύθυνση κ.λ.π.) και αιτία προσέλευσης. Σε περίπτωση που έχει νοσηλευτεί ή επισκεφθεί τα ΤΕΠ την τελευταία 10ετία τα στοιχεία του και όλο το ιατρικό του ιστορικό αντλούνται από το σύστημα μόλις δώσει τις πρώτες πληροφορίες (επίθετο ή ΑΜΚΑ) και προωθούνται στον γιατρό του ΤΕΠ.
Να σημειωθεί ότι μέχρι σήμερα τα στοιχεία καταγράφονταν χειρόγραφα και το ιστορικό μπορούσε να αντληθεί μόνο εργάσιμες μέρες και ώρες και μετά από πολύωρη προσπάθεια από το αρχείο του ΠΓΝΑ .
Επίσης το ΤΕΠ θα καλύπτεται επί 24ώρου βάσεως από διοικητικό προσωπικό μόλις αναλάβουν υπηρεσία οι 48 νέοι διοικητικοί υπάλληλοι. Μέχρι το Πάσχα αναμένεται ο διορισμός 6 γιατρών ΕΣΥ στο ΤΕΠ ,ενώ η Διοίκηση προετοιμάζεται για την πλήρη αυτονόμηση του ΤΕΠ ως τμήμα του νοσοκομείου και την ίδρυση τομέα επειγοντολογίας που θα περιλαμβάνει ΤΕΠ και ΜΕΘ.
Πηγή: www.ert.gr
Discussion about this post