Η ΚΤΜ επιχειρεί και πάλι στην κατηγορία των Sports Tourer
Έχοντας απουσιάσει για χρόνια από την Sport Touring κατηγορία με το ξεχωριστό 990 SMT, η ΚΤΜ κάνει την επάνοδο με μια μοτοσυκλέτα που σίγουρα θα εντυπωσιάσει, αν αναλογιστεί κανείς ότι είναι στην ουσία η τουριστική έκδοση του… «τέρατος» 1290 Super Duke R. Μετά την επίσημη παρουσίασή του στην περασμένη έκθεση του Μιλάνο, το νέο 1290 Super Duke GT θα φτάσει σύντομα στους αντιπροσώπους των Αυστριακών με σκοπό να διατεθεί στο κοινό και φυσικά την αναμένουμε ώστε να μπορέσουμε να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας σχετικά με το νέο αυτό μοντέλο.
Όλοι θυμόμαστε το «τέρας» 1290 Super Duke R καθώς είχε συγκεντρώσει όλα τα βλέμματα τον καιρό που πρωτοεμφανίστηκε χάρη στην εξωτική του όψη και τα εξωπραγματικά μηχανικά του χαρακτηριστικά. Στην έκδοση GT χρησιμοποιείται και πάλι ο 1.301 κ.εκ. δικύλινδρος κινητήρας διάταξης V, ο οποίος στην περίπτωση αυτή αποδίδει 173 ίππους, ενώ αν βάλουμε στην εξίσωση και το βάρος των 228 κιλών (με όλα τα υγρά, έτοιμο για οδήγηση) παίρνουμε σαν αποτέλεσμα μια από τις καλύτερες –αν όχι την καλύτερη- αναλογία βάρους-ιπποδύναμης στην κατηγορία.
Την ίδια στιγμή, το νέο 1290 Super Duke GT είναι μια μοτοσυκλέτα που προορίζεται για να ταξιδεύει γρήγορα αλλά άνετα και έτσι οι μηχανικοί στο Ματτιγκχόφεν ανέλαβαν να την εφοδιάσουν με όλα τα τεχνολογικά καλούδια που συναντούμε στους πρωτοπόρους της κατηγορίας μαζί με κάποια επιπλέον στοιχεία που υπόσχονται να ενισχύσουν στο μέγιστο την απόλαυση αλλά και τη ασφάλεια του αναβάτη. Έτσι, στο βασικό εξοπλισμό του 1290 Super Duke GT περιλαμβάνονται το ηλεκτρονικό cruise control, το σύστημα quickshifter για το «ανέβασμα» των σχέσεων, το σύστημα ελέγχου πίεσης των ελαστικών (TPMS), τα θερμαινόμενα grip και τα φώτα στροφής LED με ενσωματωμένα φλας LED, τα οποία απενεργοποιούνται αυτόματα.
Επιπλέον, στα χαρακτηριστικά που μπορούν να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο την ταξιδιωτική απόλαυση προστίθεται το ρεζερβουάρ καυσίμου 23 λίτρων, το μεγαλύτερο υποπλαίσιο με ολοκληρωμένο σύστημα υποδοχής βαλιτσών, οι άνετες σέλες και η ρυθμιζόμενη ζελατίνα. Στον προεραιτικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται οι λειτουργίες Hill Hold Control (HHC) και το Motor Slip Regulation (MSR), το οποίο αποτρέπει τον πίσω τροχό να χάσει την πρόσφυση στην περίπτωση που ο αναβάτης θα πρέπει να κλείσει το γκάζι ή να χρησιμοποιήσει ομαλά τον συμπλέκτη, στο «κατέβασμα» των σχέσεων.
Discussion about this post