Aπό αθρόα συμμετοχή εκπαιδευτικών από όλη την Ελλάδα χαρακτηρίστηκε το 7ο Σεμινάριο Διδακτικής που διοργάνωσε στην Αλεξανδρούπολη η Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος (ΟΕΦΕ).
Στην πρωτεύουσα του Έβρου βρέθηκαν πάνω από 600 εκπαιδευτικοί από όλη την Ελλάδα, οι οποίοι μάλιστα γέμισαν το ξενοδοχείο που φιλοξενούσε τη διοργάνωση και η ΟΕΦΕ στην επίσημη ιστοσελίδα της πρότεινε κάποιο άλλο για διαμονή.
Το Σεμινάριο Διδακτικής γίνεται κάθε χρόνο σε άλλη πόλη της Ελλάδας και γίνεται επειδή «εμείς έχουμε καταλάβει ότι πρέπει να εξελίσσεσαι μέσω επιμορφώσεων διαρκώς -αυτό διδάσκουμε στα παιδιά μας:τους μαθαίνουμε πώς να μαθαίνουνε και πρέπει να το κάνουμε κι εμείς πράξη», όπως λέει στο «R» ο πρόεδρος της ΟΕΦΕ, Γιώργος Βαφειαδάκης.
Η ανάγκη τη διεξαγωγής του συγκεκριμένου σεμιναρίου, που αφορά όλες τις ειδικότητες καθηγητών προκύπτει από το ίδιο το «το εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά από τις καινούργιες εκπαιδευτικές τάσεις, που εξελίσσονται συνεχώς, όπως εξελίσσεται η ζωή», σύμφωνα με τον κο Βαφειαδάκη.
Η φροντιστηριακή στην Ελλάδα υφίσταται -σε πρώιμο έστω στάδιο- από τα τέλη του 1800, ενώ οι πρώτες αναφορές για «οργανωμένα» φροντιστήρια έρχονται την δεκαετία του 1910 πληροφορούμαστε από την έκθεση του Ιστορικού Αρχείου Φροντιστών, που έφερε στην Αλεξανδρούπολη μία μίνι έκθεση.
Ωστόσο παρά τα τόσα χρόνια που έχουν περάσει το Δημόσιο δεν έχει εξισώσει τους φροντιστές με τους δημόσιους λειτουργούς της Εκπαίδευσης και έτσι παρά το γεγονός ότι τα Σεμινάρια της ΟΕΦΕ είναι ανοικτά για τους εκπαιδευτικούς του Δημοσίου, το αντίστροφο δεν συμβαίνει. «Ζω για να δω την ήμερα που το Δημόσιο θα κάνει σεμινάριο και θα καλέσει και τους υπολοίπους» εξομολογείται ο κος Βαφειαδάκης, που παρατηρεί επίσης ότι μάλλον έχει έρθει ο καιρός για μια συνεργασία της Δημόσιας με την Ιδιωτική Εκπαίδευση.
«Οι συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού τομέα σε όλο τον αναπτυγμένο κόσμο είναι μια πραγματικότητα. Εκτός από την εκπαίδευση στην Ελλάδα, γιατί σε όλους τους άλλους τομείς γίνεται», λέει χαρακτηριστικά.
Πηγή: reportal.gr
Discussion about this post