Κίνητρο στους πελάτες της προκειμένου να ενεργοποιήσουν την ηλεκτρονική αποστολή των λογαριασμών τους και να καταργήσουν τον «ταχυδρόμο» και τους έντυπους λογαριασμούς σχεδιάζει να δώσει η ΔΕΗ
Με δεδομένο ότι εκδίδονται περίπου 7 εκατ. λογαριασμοί ανά δίμηνο εκτιμάται πως η εταιρεία εξασφαλίσει περίπου 42 εκατ. ευρώ ετησίως από την χρέωση της έκδοσης λογαριασμών. Βάσει της εισήγησης, η χρέωση του 1 ευρώ δε θα επιβαρύνει όσους καταναλωτές επιλέξουν την ψηφιακή επιλογή ebill.
Για τους υπόλοιπους το κόστος αποστολής του έντυπου λογαριασμού θα φτάνει τα έξι ευρώ ετησίως, ποσό που θα κατευθυνθεί για να καλυφθεί το κόστος έκδοσης και αποστολής του έντυπου λογαριασμού, το οποίο σήμερα βαρύνει την επιχείρηση με ένα ετήσιο κόστος που ξεπερνά τα 22 εκατ. ευρώ.
Το μέτρο της χρέωσης του ενός ευρώ, ήτοι 6 ευρώ ανά πελάτη ετησίως αφού οι λογαριασμοί είναι διμηνιαίοι, είναι από αυτά που συμπεριλαμβάνονται στο Στρατηγικό κι Επιχειρησιακό Σχέδιο της επιχείρησης, το οποίο έχει εκπονήσει η McKinsey & Company.
Η ΔΕΗ θέλει να στρέψει τους καταναλωτές στους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς της υπηρεσίας e -bill. Η αποστολή των λογαριασμών θα γίνεται μέσω email ενώ ανάλογη ενημέρωση θα υπάρχει μέσω sms. Ο πελάτης θα μπορεί να εξοφλεί το λογαριασμό είτε ηλεκτρονικά με επιβάρυνση 50 λεπτά, είτε θα μπορεί να εκτυπώνει το έντυπο του λογαριασμού και να εξοφλεί στα συμβεβλημένα σημεία εξυπηρέτησης.
Αν και η πρόταση αναμένεται να συζητηθεί άμεσα, εντούτοις δεν υπάρχει πληροφορία για τα τι θα γίνει με τις κατηγορίες εκείνες των καταναλωτών π.χ. ηλικιωμένοι, κάτοικοι σε απομακρυσμένα χωριά, που δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση στο ίντερνετ.
Πηγή: www.newsbomb.gr
Discussion about this post