Η ανάγκη να μειωθούν δραστικά οι επικίνδυνοι ρύποι που εκπέμπουν τα οχήματα, οι νέες τάσεις στη χρήση του αυτοκινήτου, οι τεράστιες επενδύσεις που απαιτούνται για να εξελιχθεί η ηλεκτροκίνηση, η ισχυρή θέση των κινέζικων εταιρειών στην παραγωγή μπαταριών για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και η προσπάθεια νέων εταιρειών να εισέλθουν στον κλάδο του αυτοκινήτου, είναι οι σημαντικότεροι λόγοι που δημιουργούν ανησυχίες και προβληματισμούς στους παραδοσιακούς κατασκευαστές οχημάτων.
Ακόμη και οι πανίσχυρες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες αναζητούν τρόπους για να αντιμετωπίσουν τις επερχόμενες αλλαγές και να θωρακίσουν τη θέση τους στο παγκόσμιο χάρτη της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Δεν είναι τυχαίο γεγονός ότι ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen Χέρμπερτ Ντις, εκδήλωσε την ανησυχία του για τα όσα συμβαίνουν στο χώρο του αυτοκινήτου. Όπως αναφέρει το Automotive News Europe, ο Χέρμπερτ Ντις, δήλωσε ότι «οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν μόνο 50% πιθανότητες να εξακολουθούν να ανήκουν στην παγκόσμια ελίτ στο χώρο του αυτοκινήτου σε 10 χρόνια».
«Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων της Γερμανίας έχουν μόνο 50% πιθανότητα να παραμείνουν οι κορυφαίοι παίκτες της αυτοκινητοβιομηχανίας, εκτός αν μεταμορφωθούν για να ανταποκριθούν σε νέους κανονισμούς και να προσαρμόσουν τις αλυσίδες εφοδιασμού τους», τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen
«Η ανάγκη παραγωγής μπαταριών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, καθώς και η εμφάνιση νέων γεωπολιτικών ισορροπιών, αναγκάζει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επιταχύνουν βαθιές μεταρρυθμίσεις που αποτελούν μια υπαρξιακή απειλή για ορισμένους παίκτες», συμπλήρωσε ο Χέρμπερτ Ντις.
Ωστόσο, όλες οι γερμανικές μάρκες έχουν εκπονήσει φιλόδοξα προγράμματα παραγωγής αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων και μπαταριών που θα εξασφαλίζουν μεγάλη αυτονομία στα νέα ηλεκτρικά οχήματα. Όμως, μέχρι τώρα, οι κατασκευαστές αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην προσπάθειά τους να μειώσουν δραστικά το κόστος παραγωγής. Όπως είναι γνωστό, το κόστος παραγωγής είναι ο σημαντικότερος παράγοντας που καθορίζει την τελική τιμή πώλησης του προϊόντος. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν τώρα στην Ευρώπη έχουν απαγορευτικές τιμές πώλησης για την πλειονότητα των υποψήφιων αγοραστών αυτοκινήτων.
Discussion about this post