Ο δημιουργός της Lamborghini S.p.A είχε αρχικά μια εταιρεία τρακτέρ, την Lamborghini Trattori S.p.A., που κατασκεύαζε οχήματα από στρατιωτικό εξοπλισμό. Αποφάσισε, ωστόσο, να στραφεί στα αυτοκίνητα μετά από έναν καβγά που είχε με τον Enzo Ferrari, τον ιδρυτή της φημισμένης εταιρείας αυτοκινήτων μάρκας Ferrari.
Έχοντας πάντα ενδιαφέρον για τους κινητήρες αυτοκινήτων, κατά τη διάρκεια του Β ‘Παγκοσμίου Πολέμου, ο Ferruccio Lamborghini υπηρέτησε με το σώμα των μηχανικών της Πολεμικής Αεροπορίας και ασχολήθηκε με τον σχεδιασμό κινητήρων, ενώ ήταν ειδικός στην επισκευή μηχανών.
Μετά τον πόλεμο, η Ferruccio δημιούργησε ένα μικρό συνεργείο επισκευής αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών στη βόρεια Ιταλία. Η πρώτη μεγάλη επιχειρηματική του ιδέα ήταν να αγοράσει πλεόνασμα στρατιωτικών μηχανών και να κατασκευάσει τρακτέρ, που είχαν μεγάλη ζήτηση στη γεωργική περιοχή όπου ζούσε εκείνη την εποχή. Στην αρχή, έφτιαχνε κατά μέσο όρο ένα τρακτέρ τον μήνα.
Η επιχείρηση σύντομα γνώρισε μεγάλη επιτυχία, επιτρέποντας στον Lamborghini, το 1960, να επεκτείνει τις δραστηριότητές του στην κατασκευή καυστήρων καύσης πετρελαίου και κλιματιστικών μονάδων για κτήρια. Ως εραστής αυτοκινήτων και πλούσιος επιχειρηματίας, ο Lamborghini είχε στην κατοχή του σπορ αυτοκίνητα, με το Ferrari 250 GT να είναι ένα από αυτά. Ωστόσο απογοητεύτηκε πολύ από τα προβλήματα που είχε με τον συμπλέκτη στην Ferrari.
Στη συνέχεια πήγε να επισκεφθεί τον Enzo Ferrari για να του μιλήσει για το πρόβλημα του αυτοκινήτου, λαμβάνοντας την εξής απάντηση: “Το πρόβλημα δεν είναι με το αυτοκίνητο αλλά με τον οδηγό”. Για μια ιδιοφυΐα στις μηχανές και στους κινητήρες, αυτή η απάντηση δεν ήταν μόνο προσβλητική αλλά μια ανοιχτή πρόκληση.
Με εκατομμύρια λίρες από την επιτυχημένη επιχείρηση των τρακτέρ του, ο Lamborghini αποφάσισε να κατασκευάσει το δικό του αυτοκίνητο με κινητήρα V12 ιδρύοντας μάλιστα εργοστάσιο αυτοκινήτων στη μικρή πόλη Sant’Agata. Η Lamborghini προσέλαβε τους πρώην υπαλλήλους της Ferrari, Giotto Bizzarini, Franco Scaglione και Gian Paolo Dallara.
Ο στόχος ήταν πολύ ξεκάθαρος – να δημιουργηθεί ένα πολυτελές και ισχυρό GT που θα φτάνει τα 150 μίλια / ώρα στον Autostrada del Sole, τον διάσημο ιταλικό αυτοκινητόδρομο που συνδέει το Μιλάνο με τη Νάπολη. Το αποτέλεσμα ήταν το Lamborghini 350GT. Τα υπόλοιπα είναι ιστορία.
Discussion about this post