Το νέο Audi A6 είναι πιο ολοκληρωμένο από ποτέ, με τις ψηφιακές λειτουργίες να είναι πρωτοποριακές, τα συστήματα διασύνδεσης και υποβοήθησης να εξασφαλίζουν υψηλά επίπεδα άνεσης στα μεγάλα ταξίδια και την ανάρτησή του να κάνει την μεγάλη διαφορά στην κατηγορία. Το λειτουργικό κόνσεπτ MMI touch response που χρησιμοποιείται ήδη στο A8 luxury sedan και στο καινούργιο A7 Sportback, τώρα υιοθετείται και στο Α6. Δύο οθόνες αφής με ανάδραση αφής και ακοής, προσανατολισμένες και οι δύο προς τον οδηγό, αντικαθιστούν τόσο τα περιστροφικά κουμπιά όσο και τα μπουτόν, καθώς και τα περισσότερα χειριστήρια του προηγούμενου μοντέλου.
Το νέο κόνσεπτ χρησιμοποιείται και εξατομικεύεται όπως ένα smartphone και μεταφέρει τα υψηλά ποιοτικά στάνταρ της Audi από τον αναλογικό στον ψηφιακό κόσμο. Η πάνω οθόνη, τοποθετημένη κεντρικά στο ταμπλό, χρησιμοποιείται για τον έλεγχο του συστήματος infotainment. Εάν έχει επιλεγεί το MMI navigation plus η οθόνη είναι διαγώνια 10,1 ιντσών. Η κάτω οθόνη έχει μέγεθος 8,6 ιντσών και βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα, όπου ο οδηγός τη χρησιμοποιεί για να ελέγχει το σύστημα κλιματισμού, τις λειτουργίες άνεσης και την εισαγωγή κειμένου, με τον καρπό του να ακουμπά στον επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου.
Για τις άλλες λειτουργίες που χρησιμοποιούνται συχνά και σε καθημερινή βάση, ο οδηγός μπορεί επίσης να δημιουργήσει συντμήσεις στην κάτω οθόνη για μεγαλύτερη ευκολία. Το MMI navigation plus στο νέο Audi A6 περιλαμβάνει επίσης και τον Ψηφιακό Πίνακα Οργάνων (Audi virtual cockpit). Ο νέος πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει διαγώνιο 12,3 ιντσών και προφέρει πλήρη HD ανάλυση 1.920 x 720 pixels. Ο οδηγός μπορεί να τον διαχειριστεί μέσω του πολυλειτουργικού τιμονιού και έχει τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ της κλασικής και της infotainment απεικόνισης.
Στο νέο A6 μέχρι 6 οδηγοί και ένας «φιλοξενούμενος» μπορούν να αποθηκεύσουν τις προτιμήσεις τους σε ξεχωριστά προφίλ. Το αυτοκίνητο αναγνωρίζει τον εκάστοτε χρήστη από το «σήμα» του κλειδιού του και ενεργοποιεί αυτόματα το συνδεδεμένο με αυτό προφίλ. Το νέο Audi A6 περιορίζει το φόρτο εργασίας του οδηγού με τη βοήθεια μέχρι και 39 συστημάτων υποβοήθησης και δημιουργώντας έτσι το σημείο αναφοράς σε θέματα άνεσης, διευκόλυνσης και ασφάλειας στην premium κατηγορία. Όλοι οι κινητήρες ενσωματώνουν στάνταρ ένα ήπιο υβριδικό σύστημα για τη αύξηση της αποτελεσματικότητας και της οικονομίας. Το σεντάν της κατηγορίας business προσφέρει μεγάλους χώρους και νέες λειτουργίες για ευχάριστο ταξίδι. Με το χαμηλό επίπεδο θορύβου στο εσωτερικό του το A6 είναι ότι καλύτερο για μεγάλο ταξίδια.
Πίσω από τα νέα συστήματα υποβοήθησης του νέου Audi A6 υπάρχει ένα σύνολο αισθητήρων που αλληλοσυμπληρώνονται στα βασικά τους χαρακτηριστικά και έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να εξασφαλίζουν τη μέγιστη ασφάλεια του συστήματος. Η ήπια υβριδική τεχνολογία είναι στάνταρ σε όλους τους κινητήρες του νέου Audi A6. Αυτό σημαίνει πως μετά τα Α8 και Α7 η Audi έχει εξηλεκτρίσει πλήρως και τη γκάμα ενός ακόμα μοντέλου της. Όλα τα Α6 με κινητήρα V6 έχουν κύριο ηλεκτρικό κύκλωμα 48V. Η καρδιά του συστήματος είναι μια υβριδική μονάδα μίζας- γεννήτριας που είναι συνδεδεμένη με το στρόφαλο. Κατά την επιβράδυνση μπορεί να ανακτηθούν μέχρι και 12 kW ισχύος, να την αποθηκεύσει σε μια ξεχωριστή μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα έως 10 Ah, που βρίσκεται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Εάν ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το γκάζι μεταξύ των 55 και 160 km/h το νέο Audi A6 μπορεί να ρολάρει με τον κινητήρα εκτός λειτουργίας για μέχρι και 40 δευτερόλεπτα. Μόλις ο οδηγός θελήσει να επιταχύνει εκ νέου, επαννεκινείται ο κινητήρας απόλυτα ομαλά. Το αμάξωμα του νέου A6 αποτελείται από ένα έξυπνο μίγμα στοιχείων κατασκευασμένων από αλουμίνιο και ατσάλι. Στο πλαίσιο χρησιμοποιούνται επίσης στοιχεία από αλουμίνιο. Οι πόρτες, το καπό, τα εμπρός φτερά και το κάλυμμα του πορτμπαγκάζ είναι κατασκευασμένα από φύλλα αλουμινίου. Το νέο Audi A6, στην πιο ελαφριά εκδοχή του, μία έκδοση που θα παρουσιαστεί στην πορεία, ζυγίζει 1.645 kg (χωρίς οδηγό).
Η βασική έκδοση του νέου Audi A6 έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,24 μονάδες. Οι εξωτερικές περιοχές των εισαγωγών αέρα έχουν ξεχωριστά ανοίγματα. Μέρος του αέρα ρέει μέσα από αυτά και προς τους θόλους των τροχών. Οι εξωτερικοί καθρέπτες είναι τοποθετημένοι σε τέτοιο σημείο για βέλτιστη αεροδυναμική, όταν τα άκρα των φωτιστικών σωμάτων παρέχουν μία προκαθορισμένη ροή προς τα πίσω. Κάτω από το αμάξωμα υπάρχουν καλύμματα στον κινητήρα, στις περιοχές των επιβατών, στους πίσω υστερούντες βραχίονες, στην δεξαμενή καυσίμου και στην δεξαμενή SCR. Διαφράγματα αέρα και μικρά διαχωριστικά –συμπεριλαμβανομένων αυτών μπροστά από τους εμπρός τροχούς– διοχετεύουν ανάλογα τη ροή του αέρα.
Στο λανσάρισμα του νέου Audi A6 στην Ευρώπη τον ερχόμενο Ιούλιο θα διατεθούν τρεις υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες, μία έκδοση βενζίνης και δύο πετρελαίου. Όλες οι εκδόσεις κινητήρων έχουν σχεδιαστεί από λευκό χαρτί ή είναι μερικώς αναβαθμισμένες για να ξεχωρίζουν με την αστείρευτη δύναμη τους, τη γραμμική λειτουργία τους και την κορυφαία απόδοσή τους. Στη διάρκεια της χρονιάς θα προστεθούν και άλλα τετρακύλινδρα μηχανικά σύνολα.
Στο Audi A6 55 TFSI 3λιτρος κινητήρας έχει συνδυασμένη κατανάλωση στα 7,1 λτ./100 χλμ και αποδίδει 340 ίππους και 500 Nm ροπής από τις 1.370 έως τις 4.500 σ.α.λ. Επιταχύνει από την στάση μέχρι και τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,1 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Το νέο τρίλιτρο V6 μηχανικό σύνολο βενζίνης με τον αλουμινένιο στροφαλοθάλαμο ζυγίζει μόλις 172 κιλά. Η εξαγωγή του περιέχεται στην γωνία 90° των δύο σκελών του ώστε να υπάρχει σύντομη διαδρομή των αερίων και άμεση απόκριση του στροβιλοσυμπιεστή twin scroll τεχνολογίας. Εφοδιάζεται με ένα επτατάχυτο κιβώτιο S tronic και με τετρακίνηση quattro με τεχνολογία ultra. Προσφέρει μέγιστη απόδοση και δεν διαφοροποιείται σε θέματα πρόσφυσης και δυναμικής οδήγησης από τα συμβατικά συστήματα μόνιμης τετρακίνησης. Στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις ο 3.0λιτρος TDI κινητήρας με συνδυασμένη κατανάλωση 5,8 λίτρα/100 χλμ ο οποίος αποδίδει 286 ίππους και έχει 620 Nm ροπής. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 5,5 δευτερόλεπτα με την τελική να περιορίζεται στα 250 χλμ/ώρα.
Discussion about this post