Με απόλυτη επιτυχία πέρασε το «Polestar 1» τις σκληρές δοκιμές σε χιονισμένο δρόμο στη βόρεια Σουηδία. Μετά την πρώτη του παρουσίαση στο κοινό στην πρόσφατη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, το μοντέλο έδειξε ότι έχει υψηλές προδιαγραφές.
Άφησε μάλιστα εξαιρετικές εντυπώσεις το πρώτο λειτουργικό πρωτότυπο στους δοκιμαστές του. Οι εξονυχιστικές δοκιμές διαρκείας δύο εβδομάδων πραγματοποιήθηκαν βόρεια του Αρκτικού Κύκλου, σε θερμοκρασίες έως και 28 βαθμών υπό το μηδέν.
Διαβάστε επίσης: Σε παραλήρημα οι Τούρκοι: «Έλληνες, μη βάζετε σημαίες και μην αφήνετε λουλούδια στα Ίμια»
Η εξαντλητική χειμερινή δοκιμή αποσκοπεί στον έλεγχο και τη ρύθμιση τυπικών τεχνικών παραμέτρων, όπως η ανάρτηση και τα οδικά χαρακτηριστικά. Ωστόσο, στην περίπτωση αυτού του υβριδικού-ηλεκτρικού μοντέλου υψηλών επιδόσεων, εξετάστηκε διεξοδικά η συμπεριφορά του συστήματος κίνησης και των μπαταριών – σε ένα από τα πιο παγωμένα μέρη του πλανήτη.
Οι δοκιμαστές εστίασαν την προσοχή τους ιδιαιτέρως στο σύστημα κατανομής της ροπής «torque vectoring system», που περιλαμβάνει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες στον πίσω άξονα, με ξεχωριστές διατάξεις πλανητικών γραναζιών για βέλτιστο έλεγχο της ροπής ανάμεσα στους δύο τροχούς. Η δοκιμή στον πάγο επέτρεψε στους δοκιμαστές να αναλύσουν τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στη διάρκεια της οδήγησης, βελτιώνοντας περαιτέρω τη δυναμική ισορροπία του πλαισίου.
«Οι δοκιμαστές οδηγοί μας ενθουσιάστηκαν ιδιαίτερα με το κράτημα και τα δυναμικά χαρακτηριστικά», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Polestar, Τόμας Ίνγκενλατ.
Discussion about this post