Χωρίς καμία επίσημη ενημέρωση ως επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «ΑΝΑ.Σ.Α.», πληροφορήθηκα από τα τοπικά ΜΜΕ πως ορίστηκε την Δευτέρα 16 Απριλίου και ώρα 19:00 στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου της Αλεξανδρούπολης, ευρεία ανοιχτή συνάντηση όπου θα διεξαχθεί συζήτηση επί όλων των θεμάτων που αφορούν τον οικισμό της οδού Άβαντος και τους εκεί διαμένοντες συμπολίτες μας.
Είχε προηγηθεί αίτημα από τον πρόεδρο του συλλόγου Ελλήνων πολιτών μουσουλμάνων στο θρήσκευμα και με μητρική γλώσσα την τουρκική «Αλληλεγγύη και Ανάπτυξη» τον κ. Γιασάρ Δαγλή.
Για το αίτημα αυτό η «ΑΝΑ.Σ.Α.» είχε λάβει προ καιρού έγγραφη ενημέρωση, γεγονός που δημιούργησε έντονο προβληματισμό.
Αντιθέτως ως μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (ΠΕΔ/ΑΜΘ), έλαβα πρόσκληση από τον Πρόεδρο του Δ.Σ. τον κ. Λαμπάκη, για την συμμετοχή μου σε διοικητικό συμβούλιο την Δευτέρα 16 Απριλίου στις 14:00 στην Κομοτηνή!
Με την ίδια ιδιότητα έλαβα πρόσκληση για την συμμετοχή μου στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση της Κεντρικής Ένωσης Δήμων (Κ.Ε.Δ.) το πρωί της Τρίτης 17 Απριλίου στις 9:00 στην Αθήνα!
Η εσπευσμένη Γ.Σ. οφείλεται στην επικείμενη κατάθεση του νομοσχεδίου από το Υπουργείο Εσωτερικών και αφορά τις καθοριστικές για την Αυτοδιοίκηση αλλαγές του «Καλλικράτη».
Πως λοιπόν εν μέσω τόσο σοβαρών θεμάτων και υποχρεώσεων και μάλιστα εκτός έδρας, ο κ.Λαμπάκης όρισε μια τέτοια συνάντηση στην συγκεκριμένη χρονική στιγμή, χωρίς να έχει προηγηθεί η οποιαδήποτε συννενόηση έστω με τους επικεφαλείς των δημοτικών παρατάξεων και χωρίς φυσικά να έχω δεχθεί οποιαδήποτε πρόσκληση.
Οφείλω επίσης να θυμίσω, πως ο κ. Δαγλή Γιασάρ ως διαχειριστής group στο Facebook με την ονομασία Dedeağaç azınlık derneği, είχε δηλώσει δημόσια στο πρόσφατο παρελθόν αυτολεξεί τα εξής:
«Στη Θράκη υπάρχουν οι μουσουλμάνοι οι οποίοι χωρίζονται σε 3 κατηγορίες.
α) αυτοί που ορίζονται από την συνθήκη της Λωζάνης, οι οποίοι κατάγονται από την οθωμανική αυτοκρατορία και σε ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΝΗΚΩ ΕΓΩ..
β) οι ρομά οι οποίοι ασπάστηκαν το ισλάμ…και
γ) αυτοί που δηλώνουν πομάκοι και υποστηρίζουν ότι δεν έχουν καμιά σχέση με τις προηγούμενες 2 κατηγορίες».
Ο κ. Δαγλή Γιασάρ ως εκπαιδευτικός γνωρίζει πολύ καλά ότι στην Συνθήκη της Λωζάνης δεν χρησιμοποιήθηκαν όροι καταγωγής, αλλά μόνο θρησκεύματος. Επίσης εξίσου γνωρίζει, πως το τελευταίο έργο που έχει γίνει μέσα στην οκτάχρονη θητεία της σημερινής δημοτικής αρχής, είναι τα :
«Έργα υποδομής στον οικισμό τέρμα της οδού Άβαντος», χρηματοδοτούμενο από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονία – Θράκη 2007-2013, στην κατηγορία πράξης: «Ολοκληρωμένα σχέδια για την ένταξη των ΡΟΜΑ και πληθυσμών που διαμένουν σε ιδιαίτερα υποβαθμισμένους οικισμούς».
Τέλος ο κ. Δαγλή Γιασάρ με πρόσφατες δηλώσεις του, σκοπεύει να είναι κομιστής «φακέλου» στην Αθήνα με την ιδιότητα του πρόεδρου του συλλόγου Ελλήνων πολιτών μουσουλμάνων στο θρήσκευμα και με μητρική γλώσσα την τουρκική «Αλληλεγγύη και Ανάπτυξη». Ο «φάκελος» αυτός όπως ο ίδιος δηλώνει, θα τεθεί υπόψη κυβερνητικού κλιμακίου του οποίου θα προΐσταται υπουργός της κυβέρνησης και θα αφορά τα προβλήματα που απασχολούν τους μουσουλμάνους κατοίκους της Αλεξανδρούπολης!
Παύλος Α. Μιχαηλίδης
Επικεφαλής της δημοτικής παράταξης
Discussion about this post