Ο Sebastian Vettel πήρε μία παλικαρίσια νίκη στην έρημο του Μπαχρέιν, διαχειριζόμενος άριστα τη φθορά των ελαστικών του και την πίεση από τον Valtteri Bottas. Οι δύο Mercedes συμπλήρωσαν το βάθρο.
Με θερμοκρασία αέρα στους 27 βαθμούς Κελσίου και θερμοκρασία οδοστρώματος στους 31 βαθμούς Κελσίου υπό το φως των προβολέων εκκίνησε ο δεύτερος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος στην πίστα του Σακχίρ.
Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το Φέτελ να διατηρεί το προβάδισμα στην πρώτη στροφή. Πίσω του ο Ράικονεν έχασε μια θέση από το Μπότας και ο Ρικιάρντο από το Γκασλί. Πριν συμπληρωθούν λίγοι γύροι οι δυο Red Bull βρέθηκαν ταυτόχρονα εκτός αγώνα. Ο Ρικιάρντο από μετάδοση και ο Φερστάπεν από κλατάρισμα ελαστικού που υπέστη μετά από επαφή με το Χάμιλτον στην προσπάθειά του να προσπεράσει το Βρετανό.
It was a nightmare Sunday in the desert for @redbullracing 😢#BahrainGP 🇧🇭 #F1 pic.twitter.com/opBtuCRHJ6
— Formula 1 (@F1) April 8, 2018
Ο ρυθμός του αγώνα οριοθετήθηκε με εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και στην επανεκκίνηση ο Χάμιλτον πραγματοποίησε ένα μυθικό τριπλό προσπέρασμα σε Αλόνσο, Οκόν και Χούλκενμπεργκ. Πολύ σύντομα ο Βρετανός πέρασε και τον Γκασλί και βρέθηκε στην 4η θέση. Ήταν σαφές πως οι Ferrari δεν μπορούσαν να απομακρυνθούν από τις Mercedes. O Μπότας κρατιόταν πίσω από το Φέτελ με το Ράικονεν να ακολουθεί με τις διαφορές από 2-4 sec. Πίσω τους ο Χάμιλτον που είχε τη μαλακή γόμα (σ.σ: οι άλλοι 3 είχαν την πολύ μαλακή) άρχισε να μαζεύει τη διαφορά.
Πρώτος μπήκε στα πιτ ο Φέτελ στον 19ο γύρο και ακολούθησε Ράικονεν στον 20στο γύρο. Αμφότεροι έβγαλαν τη πολύ μαλακή γόμα και έβαλαν τη μαλακή. Στη Mercedes προσποιήθηκαν πιτ στοπ αυτό ίσως παρέσυρε τη Ferrari να βάλει νωρίτερα το Φέτελ. Επιπλέον η φυσική παρουσία των μηχανικών της Γερμανικής ομάδας οριοθέτησε την κίνηση του Γερμανού κοστίζοντας κάποια δέκατα.
Στον 21ο γύρο μπήκε και ο Μπότας και έβαλε τη μέση γόμα. Σαφώς πήγαινε για 1 πιτ στοπ ενώ μεγάλο ερωτηματικό ήταν αν θα άντεχε σε αντίστοιχη στρατηγική η μαλακή γόμα στη Ferrari. Ο Χάμιλτον παρέμεινε στην πίστα με τη μαλακή γόμα αλλά ο ρυθμός του ήταν πιο αργός. Ο Φέτελ τον έφτασε και τον πέρασε στον 26ο γύρο. Ο Βρετανός μπήκε στον 27ο έβαλε τη μέση γόμα και αυτός σε στρατηγική μιας αλλαγής.
Στον 36ο γύρο ο Ράικονεν μπήκε στα πιτ και έβαλε την πολύ μαλακή γόμα. Έφυγε όταν του έκαναν σήμα αλλά παρέσυρε με τον πίσω αριστερά τροχό έναν μηχανικό της Ferrari. Ο Φινλανδός υποχρεώθηκε σε εγκατάλειψη. Ο μηχανικός τραυματίστηκε και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο. Γίνεται έρευνα για επικίνδυνη απελευθέρωση μονοθεσίου από τα πιτ.
Τελικά ο Φέτελ κατάφερε να πάρει την καρό σημαία καθώς η μαλακή γόμα της Pirelli άντεξε για 38 γύρους. Στοιχείο εντυπωσιακό! Ο Μπότας με τη Mercedes έφτασε σε απόσταση βολής στους τελευταίους γύρους αλλά ο Γερμανός με τη Ferrari κράτησε μαεστρικά την πρώτη θέση. Ο Χάμιλτον τερμάτισε πίσω τους ελαχιστοποιώντας τις απώλειες σ’ έναν αγώνα που εκκινούσε 9ος.
Συνολικά αυτό που φάνηκε στο Μπαχρέιν είναι ότι Ferrari – Mercedes βρίσκονται σχεδόν στο ίδιο επίπεδο. Η Ferrari είχε πλεονέκτημα χτες στις δοκιμές, η Mercedes με πιο ξεκάθαρη στρατηγική και χωρίς προβλήματα σήμερα πήρε 33 βαθμούς έναντι 25 της Ferrari. Οι κόκκινοι που εκκινούσαν από την 1η σειρά πανηγύρισαν τη νίκη αλλά σίγουρα ήθελαν κάτι παραπάνω στη βαθμολογία.
Αξίζει να τονιστεί η μεγάλη επιτυχία του Γκασλί που έφερε την Toro Rosso Honda στην 4η θέση αλλά και το πλασάρισμα του Έρικσον με την Alfa Romeo Sauber στην 9η θέση. Βαθμοί πολύτιμοι για την Ελβετική ομάδα που φέτος είναι σε μεταβατική φάση.
Επόμενος αγώνας την επόμενη Κυριακή 15/4 στη Σαγκάη της Κίνας.
Η τελική κατάταξη του Grand Prix του Μπαχρέιν:
Discussion about this post