Μια νέα τάση επικρατεί στη Citroen, καθώς η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία έθεσε νέους στόχους για τα καινούργια μοντέλα της. Όπως διαπιστώθηκε στην πρόσφατη πανευρωπαϊκή παρουσίαση του ανανεωμένου Citroen C4 Cactus στη Μασσαλία της Γαλλίας, η εταιρεία επαναφέρει στο προσκήνιο την άνεση και την ευχάριστη οδήγηση.
Το πρώτο μοντέλο που επιβεβαιώνει την απόφαση της μάρκας προς αυτή την κατεύθυνση είναι το ανανεωμένο Citroen C4 Cactus. Το γαλλικό μικρομεσαίο αυτοκίνητο αποτελεί την εξέλιξη του αρχικού μοντέλου που βρίσκεται στην αγορά εδώ και τέσσερα χρόνια περίπου. Η νέα πρόταση έχει δεχθεί αλλαγές και αναβαθμίσεις που φτάνουν στο 90% της συνολικής κατασκευής.
Κατά τη διάρκεια της πρώτης δοκιμής του ανανεωμένου Citroen C4 Cactus στην Αττική, δόθηκε η ευκαιρία και για μια σύντομη δοκιμή στη περιοχή των Σπάτων και της Λούτσας. Το γαλλικό αυτοκίνητο έχει πολλά νέα στοιχεία τα οποία παρέχουν μεγάλα ποσοστά άνεσης ακόμη και όταν ο δρόμος έχει ανωμαλίες. Όπως διαπιστώθηκε, η αλλαγή στη συμπεριφορά του αυτοκίνητου όταν οι ρόδες συναντήσουν σαμαράκια, λακκούβες και άλλες δυσκολίες οφείλεται στο νέο σύστημα ανάρτησης Progressive Hydraulic Cushions (PHC) που δημιούργησε η γαλλική φίρμα.
Οι Γάλλοι μηχανικοί για να ολοκληρώσουν τη νέα ανάρτηση, αξιοποίησαν περίπου 20 διπλώματα ευρεσιτεχνίας τα οποία κατοχυρώθηκαν κατά την ανάπτυξη της νέας ανάρτησης. Τα αμορτισέρ διαθέτουν δύο υδραυλικά στοπ (ένα για τη συμπίεση και ένα για την αποσυμπίεση) που εξαλείφουν το «τράνταγμα» που δημιουργείται όταν μια συμβατική ανάρτηση φτάνει στο τέλος της διαδρομής της. Έτσι, το ανανεωμένο C4 Cactus συμπεριφέρεται καλύτερα και ο οδηγός ελέγχει πιο άμεσα το αυτοκίνητο. Το ανανεωμένο C4 Cactus είναι το πρώτο μοντέλο στην Ευρώπη που διαθέτει ανάρτηση με Progressive Hydraulic Cushions (PHC), μία καινοτομία της μάρκας που θα εφαρμοσθεί στο μέλλον και σε άλλα μοντέλα της εταιρείας.
Σημαντικό ρόλο στην άνεση έχουν και τα νέα καθίσματα Advanced Comfort. Τα εμπρός καθίσματα διαθέτουν γέμιση με νέο αφρό υψηλής πυκνότητας που προσφέρει περισσότερη άνεση αποτρέποντας σε μεγάλο βαθμό την καθίζηση μετά από αρκετές ώρες χρήσης. Επιπλέον, όλα τα καθίσματα διαθέτουν αφρώδες υλικό κατά 15 χιλ. πιο παχύ. Η ηχομόνωση αναβαθμίστηκε χάρη στα μεγαλύτερου πάχους τζάμια στα παράθυρα, το ηχομονωτικό παρμπρίζ και την τοποθέτηση μεγαλύτερης ποσότητας ηχομονωτικού υλικού στο δάπεδο, αλλά και στο διάφραγμα που χωρίζει τον κινητήρα από το χώρο επιβατών.
Η δοκιμή έγινε με την βενζινοκίνητη έκδοση 1.2 Pure Tech 110 ίππων. Η απόδοση του κινητήρα είναι καλή και αυτή η πρόταση είναι κατάλληλη κυρίως για χρήση στο αστικό περιβάλλον. Η γκάμα περιλαμβάνει και άλλες δυο εκδόσεις του υπερτροφοδοτούμενου μοτέρ PureTech, όσον αφορά την ισχύ. Η μια αποδίδει 82 ίππους και η ισχυρότερη 130 ίππους. Είναι διαθέσιμο και με τον ντίζελ BlueHDi 100 ίππων. Το φθινόπωρο, θα προστεθεί και ο κινητήρας πετρελαίου BlueHDi 120 S&S με αυτόματο κιβώτιο EAT6.
Η βασική έκδοση με κινητήρα 1.2 Pure Tech 82 ίππων και επίπεδο εξοπλισμού Live κοστίζει 14.850 ευρώ.
Discussion about this post