Τα 1.500 περίπου χιλιόμετρα που διανύσαμε μαζί με το Renault Captur στάθηκαν αφορμή από τη μία για ασφαλή συμπεράσματα και από την άλλη για ένα πρωτότυπο δέσιμο μαζί του, εκτιμώντας σε υπέρτατο βαθμό τα θετικά του στοιχεία. Η δοκιμή του μοντέλου έγινε με τον 1.500άρη diesel κινητήρα των 110 ίππων. Έναν κινητήρα που καταφέρνει να πρωταγωνιστεί στον ανταγωνισμό σε μια κατηγορία που θεωρείται ιδιαίτερα δύσκολη και απαιτητική.
Το μοντέλο διαθέτει δυναμικές γραμμές και πολλά χαρακτηριστικά από ένα crossover, ενώ η πρακτικότητα, ο σπορτίφ χαρακτήρας του και η άνεση στους επιβάτες είναι στοιχεία που του δίνουν πολλούς πόντους. Η θέση του οδηγού είναι εξαιρετική, επιτρέποντας καλή περιφερειακή οπτική.
Το νέο Captur έχει αλλάξει τη μάσκα του, η οποία προσεγγίζει το μεγαλύτερο Kadjar. Άλλαξαν επίσης και οι προστατευτικές ποδιές στους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες. Οι διαστάσεις αντιθέτως δεν άλλαξαν, ενώ έμεινε αμετάβλητη η απόσταση από το έδαφος. Το νέο Captur ενσωματώνει τα LED φώτα ημέρας σχήματος C, που αποτελούν βασικό χαρακτηριστικό της φωτεινής υπογραφής της Renault, ενώ πίσω ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα και του δίνουν ξεχωριστή οντότητα.
Το εσωτερικό φέρει ποιοτικά υλικά, τα καθίσματα είναι άνετα και με πολλές λύσεις όπως οι αφαιρούμενες επενδύσεις καθισμάτων με φερμουάρ, υπάρχει το ευρύχωρο ντουλαπάκι συνοδηγού Easy Life, ενώ δεν υστερεί σε τίποτε σε σχέση με από τα προηγμένα συστήματα πολυμέσων. Παράλληλα διαθέτει το σύστημα Renault R&Go, το οποίο μετατρέπει το κινητό σε ένα πραγματικό κέντρο πληροφοριών και διαχειρίζεται όλο το ηχοσύστημα και τα συστήματα πλοήγησης. Στο ταμπλό υπάρχει και το Media Nav Evolution, ένα προηγμένο σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7 ιντσών που περιλαμβάνει και τη λειτουργία Eco2, η οποία παρέχει πληροφορίες και οδηγίες για τη βέλτιστη οικονομία καυσίμου καθώς και πληροφορίες για τα χιλιόμετρα που έχει επιλέξει ο οδηγός.
Η καμπίνα είναι άνετη και μπορεί να φιλοξενήσει πέντε επιβάτες οι οποίοι έχουν στη διάθεσή τους αρκετό χώρο για μικροαντικείμενα, ενώ ο αποθηκευτικός χώρος είναι 377 λίτρα, που μπορεί να θεωρηθεί μικρός για τη συγκεκριμένη κατηγορία.
Στην πράξη το μοντέλο της δοκιμής μας που είχε τον 1,5άρη κινητήρα με τους 110 ίππους ήταν δυνατό τόσο στις χαμηλές στροφές όσο και στις υψηλές. Η κατανάλωση κυμάνθηκε σε καλά επίπεδα, καθώς η μέση κατανάλωση των 6,6 λίτρων μας αφήνει ικανοποιημένους για τον τρόπο με το οποίο το οδηγήσαμε. Απλά θα θέλαμε μεγαλύτερη αυτονομία, η οποία βρίσκεται κοντά στα 500 χιλιόμετρα και που μπορεί να χαρακτηριστεί μικρή για πετρελαιοκίνητη έκδοση.
Η συμπεριφορά του στο δρόμο αποδείχθηκε άριστη, ενώ καλή ήταν η κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων. Εξίσου καλή ήταν και η λειτουργία των αναρτήσεων, ενώ το σύστημα πέδησης, παρά τα ταμπούρα στον πίσω άξονα αποδείχθηκε ανθεκτικό και υπάκουο.
Το μοντέλο δοκιμάστηκε τόσο σε ταξίδι όσο και σε χωμάτινη διαδρομή. Η συμπεριφορά ήταν υποδειγματική και δίκαια μπορεί να χαρακτηριστεί ως ένα crossover που μπορεί να προσφέρει υπηρεσίες χωρίς προβληματισμό για διαδρομές εκτός δρόμου. Μας άρεσε η αποδοχή του κόσμου στον δρόμο, ο δυναμικός χαρακτήρας του και ο χρωματισμός που του δίνει ένα πιο σπορτίφ χαρακτήρα. Το μοντέλο της δοκιμής μας κοστίζει 19.670 ευρώ και συνδυάζεται με την πολύ καλή εξοπλισμένη έκδοση Expression (στάνταρ ESP, Hill Start Assist, 6 αερόσακοι, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες, cruise control, air condition, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7 ιντσών και πλοήγηση, ζάντες αλουμινίου κ.ά.). Πρόκειται για τιμή που μπορεί να θεωρηθεί μέσ
Discussion about this post