Επαγγελματίας που έχει λάβει έγκριση ελεύθερης διέλευσης δεν πλήρωσε στα διόδια Ιάσμου, αλλά αναγκάστηκε να πληρώσει στα διόδια Μέστης την ίδια μέρα!
Το μπάχαλο που επικρατεί με τα “ελευθέρας” στα διόδια του νομού Ροδόπης έρχεται να αναδείξει μία καταγγελία που έλαβε ο “Χ”. Επαγγελματίας που έχει λάβει έγκριση ελεύθερης διέλευσης δεν πλήρωσε στα διόδια Ιάσμου, αλλά αναγκάστηκε να πληρώσει στα διόδια Μέστης. Και όλα αυτά την ίδια μέρα!
Ο συμπολίτης μας που διατηρεί την επιχείρηση του σε χωριό του νομού Ροδόπης, στην ανατολική πλευρά, έκανε χρήση της Εγνατίας Οδού και στη διαδρομή του χρειάστηκε να περάσει και από τους δύο σταθμούς διοδίων.
Κι ενώ στα διόδια του Ιάσμου δεν κατέβαλε το κόμιστρο, αφού το όνομα και το όχημά του βρίσκονται καταχωρημένα στις λίστες όσους έχουν λάβει έγκριση ελεύθερης διέλευσης, το ίδιο δε συνέβη στα διόδια της Μέστης. Εκεί υπάλληλος τον ενημέρωσε ότι πρέπει να καταβάλλει το κόμιστρο του 1,70 ευρώ, γιατί δεν περιλαμβάνεται στις λίστες των δικαιούχων ελεύθερης διέλευσης.
Όσο κι αν εξηγούσε ότι πριν λίγη ώρα δεν κατέβαλλε το κόμιστρο του 1,90 ευρώ στα διόδια Ιάσμου ακριβώς επειδή είναι δικαιούχος ελεύθερης διέλευσης, η υπάλληλος των διοδίων επέμενε.
“Δεν θέλω να μαλώνω με τους υπαλλήλους, δεν φταίνε αυτοί. Όμως δεν πρέπει να έχουν σωστά ενημερωμένες τις λίστες τους; Δε γίνεται στον έναν σταθμό να πληρώνω και στον άλλο όχι” μας εκφράζει τα παράπονά του αγανακτισμένος ο επαγγελματίας από τη Ροδόπη και αγανακτεί για τον τρόπο λειτουργίας των σταθμών επί της Εγνατίας Οδού αλλά και στις δεσμεύσεις του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που δεν τηρούνται στο ακέραιο.
Πάντως οι τελευταίες πληροφορίες που αφορούν τα “ελευθέρας” στα διόδια, λένε ότι έχουν ημερομηνία λήξης και μάλιστα αυτή μπορεί να έρθει πολύ σύντομα. Έως τα τέλη Απριλίου αναμένεται κοινή υπουργική απόφαση των κυρίων Τσακαλώτου και Σπίρτζη με την οποία θα καθορίζεται η νέα τιμολογιακή πολιτική σε ό,τι αφορά το αντίτιμο των διοδίων.
Η χρέωση στην Εγνατία Οδό είναι χαμηλότερη συγκριτικά με τους υπόλοιπους οδικούς άξονες που λειτουργούν υπό καθεστώς παραχώρησης, καθώς ανέρχεται σε 3 λεπτά το χιλιόμετρο. Με την ΚΥΑ Τσακαλώτου Σπίρτζη, η χρέωση θα φθάσει κοντά στα 6 λεπτά ανά χιλιόμετρο, όσο είναι δηλαδή στις υπόλοιπες παραχωρήσεις.
Την ίδια χρονική περίοδο αναμένεται να καταργηθεί η απόφαση του Χρήστου Σπίρτζη για δωρεάν διέλευση ανέργων και κατοίκων περιφερειακών ενοτήτων από τα διόδια.
Ο υπουργός Yποδομών έλαβε την απόφαση αυτή μονομερώς, αιφνιδιάζοντας το ΤΑΙΠΕΔ ενώ η διαγωνιστική διαδικασία για την παραχώρηση του δρόμου ήταν σε εξέλιξη.
Discussion about this post