Η ανάληψη δράσεων για την Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη είναι συλλογική και ατομική, δήλωσε ο υπ. Παιδείας Κύπρου.«Όλοι, συλλογικά και ατομικά, μπορούν να αναλάβουν δράσεις, ώστε η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη να ανταποκρίνεται πραγματικά στο αίτημα της διεθνούς κοινότητας για διασφάλιση της κοινωνικής, οικονομικής, οικολογικής και πολιτικής αειφορίας».
Αυτό τόνισε ο υπουργός Παιδείας και Πολιτισμού, Κώστας Καδής, ο οποίος μίλησε στην 1η συνάντηση της Μεσογειακής Επιτροπής για την Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη, που διεξάγεται στη Λευκωσία, υπό την προεδρία της Κύπρου.
Ο Κύπριος υπουργός διαβεβαίωσε, ότι ο τομέας αυτός βρίσκεται ψηλά στις προτεραιότητες της Κύπρου.
Στην συνάντηση μετέχουν αξιωματούχοι από διάφορες χώρες της Μεσογείου και εκπρόσωποι διεθνών και περιφερειακών οργανισμών και μεταξύ άλλων, συζητείται η προώθηση του Μεσογειακού Σχεδίου Δράσης για την Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη.
Για την συνάντηση ο κ. Καδής είπε, ότι πρόκειται για μια πρωτοβουλία που ξεκίνησε από την Κύπρο πέρσι τον Δεκέμβριο, με την υπουργική Σύνοδο για την υιοθέτηση του Στρατηγικού Σχεδίου Δράσης για την Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη και η οποία, όπως ανέφερε, «παίρνει σάρκα και οστά».
Πρόσθεσε, ότι το Σχέδιο Δράσης για τη Μεσόγειο «αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για όλους, ώστε να αντιμετωπιστούν, τόσο σε εθνικό επίπεδο όσο και στο πλαίσιο μιας ευρύτερης Μεσογειακής Συνεργασίας, οι σημαντικές προκλήσεις που παρουσιάζονται στην περιφέρεια».
Ένα χρόνο μετά την υπουργική Σύνοδο και παρά τα όποια βήματα προόδου έχουν γίνει, η Μεσόγειος αλλά και ολόκληρος ο πλανήτης εξακολουθούν να δέχονται τεράστιες πιέσεις και να αντιμετωπίζουν τεράστια προβλήματα, σημείωσε ο Κύπριος υπουργός.
Πρόσθεσε, ότι θα πρέπει να ενισχυθούν οι προσπάθειες που καταβάλλονται για την επίτευξη της ειρήνης, της κοινωνικής συνοχής, της ασφάλειας και της δικαιοσύνης, για τη διασφάλιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και για το δικαίωμα του καθενός να υπάρχει δημιουργικά και παραγωγικά, στο πλαίσιο κοινωνιών που θα διέπονται από τις αρχές της αειφόρου ανάπτυξης.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Discussion about this post