Έτσι και στην χώρα μας τα επόμενα χρόνια θα μπορούμε να τα ταξιδεύουμε άνετα και με ταχύτητα με τέτοιου είδους τραίνα, για αρχή, ανάμεσα στην Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα και μετέπειτα προς την Πάτρα και προς τον Βορρά μέχρι και τα σύνορα με την F.Y.R.O.M μέσω Ειδομένης και την Βουλγαρία μέσω του Προμαχώνα και από εκεί στην υπόλοιπη Ευρώπη. Σε λίγο καιρό θα ξεκινήσουν τα έργα αναβάθμισης στις γείτονες χώρες που προαναφέραμε και στην Σερβία οπότε σε βάθος οκταετίας η χώρα μας θα μπορέσει να ενωθεί και σιδηροδρομικά με την Βαλκανική και την Ευρώπη με γρήγορα και ασφαλή τραίνα και θα προωθήσει περαιτέρω τις εμπορικές συναλλαγές μεσώ σιδηροδρόμου και θα αναβαθμίσει τον ρόλο των εμπορικών λιμανιών μας στην Μεσόγειο και γενικά της χώρας μας.
Η αναβάθμιση που προαναφέραμε στην χώρα μας, τα έργα, προχωρούν με γοργούς ρυθμούς, η σηματοδότηση, νέες γραμμές, ανάπλαση σταθμών, ηλεκτροκίνηση και αναβάθμιση υπηρεσιών. Μέχρι το τέλος του χρόνου ελπίζουμε ότι θα είναι λειτουργικό το νέο κομμάτι από την Τιθορέα στο Δομοκό. Το ορεινό κομμάτι που γίνονται οι μεγάλες καθυστερήσεις, θα φύγει από τον βασικό άξονα και θα μπει μια καινούργια διπλή γραμμή, δύο μεγάλες σήραγγες, οι οποίες διαπερνούν βουνό, μειώνοντας την απόσταση και αυτό είναι το πρώτο βήμα για τον στόχο των 3,5 ωρών, ο οποίος θα είναι εφικτός στο τέλος του 2019.
Έτσι σε 3 χρόνια από τώρα θα μπορέσουμε να ταξιδέψουμε με τα ”Λευκά Βέλη” που υπόσχεται η ιταλική εταιρία, αν όχι με 250 η 300 χλμ την ώρα άλλα έστω με 200χλμ μιας και θα είναι άθλος μιας και ο ελληνικός σιδηρόδρομος πριν μια δεκαετία ήταν ένας από τους πιο απαρχαιωμένους στην Βαλκανική και στην Ευρώπη, με το μικρότερο δίκτυο κάλυψης της χώρας, χαμηλές ταχύτητες και υποδομές εκατονταετίας. Θα μπορεί ο επιβάτης να έχει μια αξιόπιστη επιλογή για να ταξιδέψει πέρα από το αμάξι, το ΚΤΕΛ και το αεροπλάνο, μέσα τα οποία στις άλλες χώρες το τραίνο τα ανταγωνίζεται άνετα. Ελπίζουμε βεβαία να είναι ανταγωνιστικές και οι τιμές των εισιτηρίων και των υπηρεσιών.”
Discussion about this post