Η Δ.Ε.Υ.Α.Α. λαμβάνει σταθερά και μεθοδικά όλα τα αναγκαία μέτρα
προετοιμασίας για την νέα εποχή και την καθολική διακίνηση παντός
είδους εγγράφων με τη χρήση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών
(ΤΠΕ), ώστε να διασφαλιστεί αφενός η απρόσκοπτη επικοινωνία, καθώς και
η ταχύτατη εξυπηρέτηση των συναλλασσόμενων (Δείτε το σχετικό βίντεο)
Μέσω των νέων υπηρεσιών και την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση χωρίς
υπέρμετρες καθυστερήσεις και χωρίς μετακινήσεις εξυπηρέτηση των
καταναλωτών, στην βελτίωση της ποιότητας και της ταχύτητας της
πληροφορίας ,ο καταναλωτής μπορεί να:
• Να καταχωρεί την ένδειξη του υδρομέτρου του ηλεκτρονικά
• Να βλέπει και να εκτυπώνει τον τελευταίο λογαριασμό του
• Να βλέπει και να εκτυπώνει κάποιον παλιότερο λογαριασμό του
• Να παρακολουθεί ιστορικό των ενδείξεών του κατά περίοδο
• Να παρακολουθεί την καρτέλα της ρύθμισης του
• Να ενημερώνεται για ληξιπρόθεσμες οφειλές
• Να εκφράζει τα παράπονά του τα οποία θα εξετάζονται από εργαζόμενο
της ΔΕΥΑ και θα δίνονται απαντήσεις με email
• Να καταθέτει αίτηση και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την
υπαγωγή σε κοινωνικό τιμολόγιο
• Να καταθέτει αίτηση για διακανονισμό οφειλών
• Να λαμβάνει τον λογαριασμό του ηλεκτρονικά και όχι ταχυδρομικά
• Να λαμβάνει ειδοποιήσεις από την ΔΕΥΑ (Email, SMS)
• Να μπορεί να καταθέτει ηλεκτρονικά τα εν γένει αιτήματά του και να
παρακολουθεί την πορεία διεκπεραίωσης και,
• Να πληρώνει τον λογαριασμό του χωρίς επιπλέον χρεώσεις
Δ.Ε.Υ.Α. Δήμου Αλεξανδρούπολης
Διονυσίου Σολωμού 24
Εξυπηρέτηση Καταναλωτών: 2551 024 018
https://bit.ly/35mjHLD
http://www.deyaalex.gr/index.p
deyaalex@otenet.gr & deyaa@deyaalex.gr
#deyaa #dimos_alexandroupolis #alexandroupoli #water
Discussion about this post