Άλλη μια άκρως επικερδή συμφωνία κατόρθωσε να κλείσει ο εφοπλιστής Βαγγέλης Μαρινάκης που αφορά το πρώτο από τα πέντε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που εξαγόρασε από τη χρεοκοπημένη νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή Hanjin Shipping, για το ποσό των 150 εκατ. δολαρίων.
Ειδικότερα, η γερμανική εταιρεία Hapag-Lloyd ναύλωσε το containership τύπου post-panamax Athenian (πρώην “Hanjin China”, χωρητικότητας 9.954-teu και κατασκευής 2011) για μια περίοδο διάρκειας τεσσάρων έως έξι μηνών. Οι ναύλοι που κατόρθωσε να πετύχει ο κ. Μαρινάκης ανέρχονται στο ποσό των 33.000 δολαρίων την ημέρα, ένα ποσό που θα ενισχύσει την κερδοφορία της ναυτιλιακής Capital Ship Management Corp. την οποία και ελέγχει.
Επιπλέον, η συγκεκριμένη χρονοναύλωση καταδεικνύει ότι η ναυλαγορά των μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων αρχίζει σιγά σιγά να δείχνει ενθαρρυντικά σημάδια ανάκαμψης, ενώ παράλληλα δίνει μια σημαντική ώθηση στη δυναμική του container στόλου της ναυτιλιακής του κ. Μαρινάκη, που -με την προσθήκη των 5 πλοίων της Hanjin- αυξάνεται στα 15 πλοία με συνολική μεταφορική ικανότητα της τάξεως των 120.000-teu.
Υπενθυμίζεται σε αυτό το σημείο ότι, όπως έγραψε το mononews.gr, ο εφοπλιστής κατόρθωσε να κατοχυρώσει για λογαριασμό της ναυτιλιακής του Capital Ship Management Corp. πέντε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της χρεοκοπημένης νοτιοκορεάτικης εταιρείας για τα οποία κατέβαλε συνολικά το ποσό των 150 εκατ. δολαρίων.
Η ναυτιλιακή ανακοίνωσε πρόσφατα ότι ολοκληρώθηκε με επιτυχία η παράδοση του containership τύπου post-panamax Athenian (χωρητικότητας 9.954-teu και κατασκευής 2011, στα ναυπηγεία Samsung Heavy Industries της Νότιας Κορέας), επιβεβαιώνοντας έτσι το σχετικό δημοσίευμα του mononews.gr που μετέδωσε πρώτο τις λεπτομέρειες της μεγάλης αυτής επένδυσης.
Πέρα από το Athenian, τα υπόλοιπα τέσσερα είναι τα χωρητικότητας 10.000-teu Hanjin United Kingdom, Hanjin Spain, Hanjin Netherlands (όλα κατασκευής 2011) και Hanjin Korea (κατασκευής 2010), τα οποία έχουν «χτιστεί» επίσης στις γιάρδες της Samsung. Η μεγάλη αυτή επένδυση που έχει πραγματοποιήσει ο εφοπλιστής ανέρχεται στο ποσό των 150 εκατ. δολαρίων, ενώ η online πλατφόρμα ναυτιλιακών δεδομένων VesselsValue τοποθετεί την αξία τους γύρω στα 152 εκατ. δολάρια.