Εγκληματικές ευθύνες προκύπτουν από τις καταγγελίες του προέδρου των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ, Σπύρου Ρεβύθη ότι η λοκομοτίβα που κόστισε τη ζωή στον 41χρονο εργοδηγό είχε εκτροχιαστεί και τον περασμένο Αύγουστο.
Δεν είναι ένα τυχαίο γεγονός αλλά όπως φαίνεται τα δύο τρένα που χρησιμοποιούνται για την λείανση των γραμμών παρουσιάζουν συνεχώς προβλήματα κάτι που γνωρίζει η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ αλλά σήμερα κάνει πως δεν ξέρει και δεν άκουσε. Δείγμα αμέλειας ή συνενοχής;
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ, Νίκος Χαιρέτας δυο 24ωρα μετά το τραγικό περιστατικό που κόστιζε τη ζωή στον 41 χρονο μηχανοδηγό της ΣΤΑΣΥ, κάνει σαν να κατέβηκε από το διάστημα και επιχειρεί να υποβαθμίσει το τραγικό συμβάν., αποποιούμενος κάθε ευθύνη. Για παραίτηση λόγω ευθιξίας, ούτε λόγος.
Μιλώντας στην ΕΡΤ1, δήλωσε πως πρώτη φορά βλέπει και ο ίδιος τις φωτογραφίες από τον εκτροχιασμό το καλοκαίρι, του συγκεκριμένου τρένου, κάτι που γεννά πλήθος ερωτηματικών. Είναι δυνατόν να μην γνωρίζει ο Διευθύνων Σύμβουλος ένα τόσο σοβαρό περιστατικό; Από που διοικείται τον Οργανισμό κύριε Χαιρέτα; Από τις Άλπεις ή από το Μονακό;
Δεν ήξερε το περιστατικό αλλά έσπευσε να τα μπαλώσει αναφέροντας πως «Το γεγονός αυτό που καταγγέλλεται διερευνήθηκε και δεν έχει καμία σχέση με το σύστημα πέδησης. Είναι ανυπόστατη η καταγγελία. Το γεγονός που καταγγέλλεται δεν έχει καμία σχέση με το τραγικό γεγονός». Σύμφωνα με πηγές σε εκείνο το περιστατικό εκτροχιασμού ήταν ο άτυχος μηχανοδηγός και είχε καταφέρει με συναδέλφους του να το επαναφέρουν στις ράγες, κάτι που δεν μπόρεσε ο γερανός.
Σήμερα αποκαλύπτουμε ένα ακόμη γεγονός που δείχνει ότι υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με τα τρένα-λείανσης που χρησιμοποιεί η ανάδοχος εταιρία αλλά που η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ για τους δικούς της λόγους έχει επιλέξει να συμβιβαστεί με μια προβληματική και όπως αποδείχτηκε επικίνδυνη για τους εργαζομένους κατάσταση.
Σύμφωνα με πηγές η δεύτερη λοκομοτίβα της γερμανικής εταιρίας είναι εκτός λειτουργίας από την Κυριακή το πρωί λόγω μηχανικής βλάβης. Η συγκεκριμένη λοκομοτίβα εκτελούσε εργασίες στη Γραμμή 2-3 , ενώ αυτή που συγκρούστηκε στη Γραμμή 1. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές η λοκομοτίβα αντί να μεταφερθεί στη Γερμανία για επισκευή, επιλέχθηκε η λύση της επισκευής στη χώρα μας. Μάλιστα επισημαίνεται πως ουδέποτε σε ανάλογα μηχανήματα που διέθετε ο ΗΣΑΠ δεν είχαν παρουσιαστεί προβλήματα μηχανικά. Η διαπίστωση αυτή επιτείνει τα ερωτηματικά αν τελικά η ανάδοχος εταιρία χρησιμοποιεί μηχανήματα ασφαλή και σύγχρονα ή ξεπερασμένα σαπάκια.
Σε κάθε περίπτωση ο Διευθύνων Σύμβουλος και τα αρμόδια υπηρεσιακά όργανα που γνωρίζουν αυτή την κατάσταση δεν ενήργησαν προληπτικά και φέρουν σοβαρές ευθύνες. Αν όντως δεν γνωρίζει ο κ. Χαιρέτας τότε είναι ανεπαρκής και επικίνδυνος για μια τόσο σοβαρή θέση.
Η αναφορά του Διευθύνοντος Συμβούλου, πως διενεργείται έρευνα για το δυστύχημα και προχωρά με γρήγορους ρυθμούς και ότι είναι επιθυμία και της ΣΤΑΣΥ να διερευνηθούν τα ακριβή αίτια, δεν πείθει κανένα. Ίσως θα πρέπει να επέμβει η Εισαγγελία και να διατάξει έρευνα των συνθηκών του θανατηφόρου ατυχήματος καθώς και του τρόπου συντήρησης των συγκεκριμένων μηχανημάτων , αν πληρούν τους όρους ασφαλείας και σωστής λειτουργίας.
Πηγή: OTAVOICE
Discussion about this post