”Εμπρός στο δρόμο που χάραξε το MasterChef” θα μπορούσε να είναι ο τίτλος στο ξεκίνημα της σεζόν. Δεν πέρασε ούτε ένας μήνας σχεδόν και η λεζάντα ήδη έχει αλλάξει σε ”Δυστυχώς Επτωχεύσαμεν”. Τι πήγε τόσο λάθος με τα ριάλιτι μαγειρικής;
Στον ΣΚΑΙ θεωρείται ειλημμένη απόφαση: τo Top Chef θα σταματήσει πρόωρα και ήδη ο Ατζούν προετοιμάζεται για το σίγουρο χαρτί που λέγεται ‘Survivor’. Από την άλλη πλευρά στον ΑΝΤ1 τηρούν σιγή ιχθύος, προς το παρόν, αλλά είναι κοινό μυστικό ότι υπάρχει απογοήτευση για την πορεία του Game of Chefs. Γιατί οδηγηθήκαμε όμως σε αυτό το ‘μαγειρικό’ φιάσκο;
Τα πρόσωπα κάνουν τη διαφορά
Η εύκολη απάντηση είναι ότι τα πρόσωπα συνήθως κάνουν τη διαφορά και αυτά τα έχει μόνο το MasterChef, με τους Σωτήρη Κοντιζά, Λεωνίδα Κουτσόπουλο και Πάνο Ιωαννίδη να συνθέτουν, αναμφισβήτητα, μια αχτύπητη τριάδα. Δεν είναι όμως μόνο αυτό… Εξάλλου και στα άλλα δύο ριάλιτι υπάρχουν πολύ αξιόλογοι chefs, με προσωπικότητα και γνώσεις. Μπορεί να μην έχουν το χιούμορ του θείου Λεωνίδα αλλά σίγουρα κάτι έχουν να προσφέρουν. Η αιτία για την…κατρακύλα στους πίνακες τηλεθέασης των νέων MasterChef είναι στην πραγματικότητα το ίδιο το MasterChef.
Το τηλεοπτικό κοινό έχει δει, αξιολογήσει και αγαπήσει το MasterChef δίνοντας του ψήφο εμπιστοσύνης, εδώ και αρκετά χρόνια. Μην έχετε όμως αυταπάτες. Από τον διαγωνισμό μαγειρικής του STAR έχουν περάσει… περίεργες περιπτώσεις και έχουμε δει και κομμάτια με έντονο το στοιχείο του ριάλιτι. Τίποτα όμως από όλα αυτά δεν στάθηκε ικανό να αλλοιώσει την εικόνα του στο κοινό. Το ύφος και το κύρος που βγάζει, όπως και η εξαιρετική παραγωγή, ισοπεδώνει οτιδήποτε αρνητικό πάει να δημιουργηθεί.
Η εύκολη λύση που απέτυχε παταγωδώς
Οποιαδήποτε, λοιπόν, προσπάθεια απομίμησης είναι καταδικασμένη να αποτύχει. Το κοινό δεν πρόκειται να μπει καν στην διαδικασία να παρακολουθήσει ένα νέο ριάλιτι, με κοινά στοιχειά. Δεν θα του δώσει όχι δεύτερη αλλά ούτε καν πρώτη ευκαιρία… Κάτι τέτοιο έπαθαν σε ΣΚΑΙ και ANT1 αντίστοιχα αλλά αυτό ήταν κάτι που θα έπρεπε να γνωρίζουν.
Ακόμα και… φωτιά το στούντιο να έπαιρνε, πιθανότατα δεν θα συγκινούσε, ένα τηλεοπτικό κοινό, που έχει δει σχεδόν τα πάντα. Εάν, λοιπόν, θέλεις να πλασάρεις ένα προϊόν βασισμένο σε ένα αντίστοιχο, άκρως επιτυχημένο, κάνε τουλάχιστον ένα από τα δύο: είτε δώσε μια διαφορετική εκδοχή αυτού, είτε βάλε μέσα πρόσωπα που από μόνα τους θα τραβήξουν την προσοχή του κοινού, δίνοντας τουλάχιστον μια ευκαιρία στο όλο concept. Όταν τίποτα από τα δύο δεν συμβαίνει, η πορεία αναγράφεται στους πίνακες της τηλεθέασης…
Πηγή: Youfly.com
Discussion about this post