Πωλήσεις νέων αυτοκινήτων, άρση Δακτυλίου και προτίμηση των πολιτών στα δικά τους οχήματα λόγω… κορονοϊού έχουν εκτοξεύσει την κίνηση στους δρόμους της Αττικής.
Οι συγκοινωνιολόγοι μάλιστα κάνουν λόγο για επέκταση των πρωινών ωρών αιχμής.
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του ο «Ελεύθερος Τύπος», κεντρικοί οδικοί άξονες δέχονται τα τελευταία 24ωρα τεράστιο όγκο οχημάτων, κάνοντας τους οδηγούς να περιμένουν στωικά να ξεμπλοκάρει το κυκλοφοριακό κομφούζιο.
Ένα από τα μέτρα που εφαρμόζει το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής είναι να ελέγχει σε πραγματικό χρόνο το πρόβλημα και να διατηρεί για περισσότερο χρόνο τα πράσινα φανάρια.
Ωστόσο, το θέμα παραμένει με τους ειδικούς να σημειώνουν πως το επόμενο διάστημα που θα αρχίσουν τα έργα στο μετρό, η κίνηση θα αυξηθεί περισσότερο.
Όπως υποστηρίζει στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος», ο σύμβουλος Οδικής Ασφάλειας της Περιφέρειας Αττικής, Κίμωνας Λογοθέτης παρατηρείται ραγδαία αύξηση οχημάτων στους δρόμους της Αττικής, δεδομένου ότι το καλοκαίρι αγοράστηκαν σε ολόκληρη τη χώρα 60.000 νέα αυτοκίνητα, εκ των οποίων το 70% κυκλοφορεί στην πρωτεύουσα.
Επιστροφή στο 2019 ως προς την κίνηση
Άλλο πρόβλημα που επιβαρύνει κυρίως την καρδιά της Αθήνας είναι η άρση του δακτυλίου, που έχει ως αποτέλεσμα το κέντρο να είναι ιδιαίτερα επιβαρυμένο κατά τις ώρες αιχμής.
Την ίδια ώρα πολλοί είναι οι πολίτες που προτιμούν να μετακινούνται με τα δικά τους οχήματα προκειμένου να αποφύγουν τον συνωστισμό στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Έτσι, όσοι τα προηγούμενα χρόνια επέλεγαν το μετρό ή το λεωφορείο για να πάνε στη δουλειά τους, πλέον εξυπηρετούνται με τα ΙΧ τους.
Όπως εξηγεί ο πρόεδρος του Συλλόγου Συγκοινωνιολόγων, Παναγιώτης Παπαντωνίου, «είμαστε ήδη στα επίπεδα του 2019 με πολύ μικρές αυξομειώσεις, εκτός από τον Κηφισό, που έχει περισσότερη κίνηση σταθερά».
Σύμφωνα με τα στοιχεία του «Ελεύθερου Τύπου», μόνο στη Λεωφόρο Κηφισού παρατηρείται αύξηση 15% σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα.
Η αύξηση της κίνησης κατά την ημέρα έναρξης της σχολικής χρονιάς στις 13 Σεπτεμβρίου σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή (11 Σεπτεμβρίου 2020) διαμορφώνεται ως εξής:
-Λ. Κηφισίας (προς κέντρο): 33%
– Λ. Ποσειδώνος (προς κέντρο):9%
-Λ. Βασ. Σοφίας (προς Hilton): 8%
– Λ. Κηφισού προς Πειραιά: 12%
– Ποσειδώνος προς Γλυφάδα: 10%
– Λεωφόρος Βουλιαγμένης (προς κέντρο): 9%
Πηγή: OTAVOICE
Discussion about this post