Ο Απρίλιος έφτασε στο τέλος του, με το STAR να κατακτά την πρώτη θέση στην τηλεθέαση. Ο σταθμός κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των τηλεθεατών όλο τον μήνα, μέσα από ένα πλούσιο πρόγραμμα που κάλυψε όλα τα γούστα. Εκπομπές μόδας, μαγειρικής, ριάλιτι αλλά και ταινίες (ελληνικές και ξένες) κέρδισαν το κοινό, το οποίο για ακόμη μία φορά επέλεξε το STAR για την ενημέρωση και την ψυχαγωγία του.
Το MasterChef βρίσκεται καθημερινά ψηλά στην τηλεθέαση, αποτελώντας ένα από τα αγαπημένα ριάλιτι του κόσμου. Προγράμματα όπως το Shopping Star και ο Τροχός της Τύχης κρατούν καλά επί χρόνια, αποτελώντας αξίες σταθερές και αγαπημένες. Το κανάλι έδωσε τη δυνατότητα στους τηλεθεατές να επιλέξει μέσα από μία μεγάλη ποικιλία προγραμμάτων, όλων των ειδών.
Νέες αφίξεις, όπως το Cook Beef, αλλά και η διαρκής ενημέρωση, μέσα από την πρωινή – μεσημεριανή και βραδινή ζώνη, ανέδειξαν το STAR νικητή στην τηλεθέαση -στο δυναμικό κοινό- με τα ποσοστά που κατέγραψε ο Απρίλιος να είναι αξιέπαινα. Στις ηλικίες 18 έως 54 ετών, το κανάλι βγήκε πρώτο, με ποσοστό 15,7%.
Σύμφωνα με τους δείκτες της Nielsen, οι εκπομπές “Ο Τροχός της Τύχης” και “Shopping Star” έφτασαν στο δυναμικό κοινό 20,2 και 18,5 αντίστοιχα. Το STAR βρέθηκε ψηλά με ποσοστό 15,7% στο δυναμικό κοινό, με αμέσως επόμενο κανάλι το ΣΚΑΙ (14,1%) και τον ANT1 (13,5%). Στη συνέχεια, ακολουθούν ο ALPHA (9,6%), το MEGA (7,3%), το OPEN (7,1%), ενώ μετά έρχονται τα κανάλια της ΕΡΤ και το Μακεδονία TV.
Αξίζει να σημειωθεί πως τα ποσοστά αυτά στην τηλεθέαση, αφορούν το δυναμικό κοινό, για τον μήνα Απρίλιο. Βασίζονται στα νούμερα της Nielsen. Ακολουθεί ο αναλυτικός πίνακας:
- STAR – 15,7
- SKAI- 14,1
- ANT1 – 13,5
- ALPHA – 9,6
- MEGA – 7,3
- OPEN – 7,1
- EPT 1 – 3,4
- MAKTV – 1,8
- EPT 2 – 1,7
- EPT 3 – 0,9
Πηγή: Youfly.com
Discussion about this post