Πάνω από το 50% της όδευσης του ΤΑΡ στην Ελλάδα, δηλαδή 276 χλμ. αγωγού έχουν τοποθετηθεί στην τάφρο κι έχουν καλυφθεί με χώμα ενώ άνω του 95% των σωληναγωγών που θα χρησιμοποιηθούν στο ελληνικό τμήμα του αγωγού έχει παραδοθεί στα λιμάνια της Καβάλας, της Θεσσαλονίκης και της Αλεξανδρούπολης.
Τα στοιχεία παρέθεσε η διευθύντρια του ΤΑΡ για την Ελλάδα, Κατερίνα Παπαλεξανδρή, μιλώντας στο 2o Thessaloniki Summit όπου τόνισε ότι το έργο βρίσκεται εντός χρονοδιαγράμματος και στόχων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανέφερε η κα Παπαλεξανδρή, σε διάστημα 1,5 έτους από την έναρξη των κατασκευαστικών εργασιών:
·’Εχουν καθαριστεί και διαμορφωθεί 441 χλμ. της όδευσης του αγωγού – πάνω από το 80% της συνολικής διαδρομής-
·Έχουν συγκολληθεί 404 χλμ. αγωγού έχουν ενωθεί, και 371 χλμ.
-Βρίσκονται σε διαδικασία αποκατάστασης180 χλμ. γης .
-Έχουν ξεκινήσει οι υδροστατικές δοκιμές, που είναι ένα από τα τελικά στάδια της κατασκευής.
Η Διευθύντρια του έργου για την Ελλάδα αναφέρθηκε επίσης στην κομβική σημασία της συνεργασίας με τις τοπικές κοινότητες, τόσο για την κατασκευή του αγωγού, όσο και για το σχεδιασμό και την εκτέλεση του Προγράμματος Κοινωνικών και Περιβαλλοντικών Επενδύσεων, ύψους 32 εκατ. ευρώ, που υλοποιεί η Κοινοπραξία στις επηρεαζόμενες από το έργο περιοχές.
Discussion about this post