Τελευταίο Σαββατοκύριακο του Μαρτίου και οδεύουμε ολοταχώς στον Απρίλιο και το Πάσχα και η τηλεθέαση για μια ακόμα φορά είχε τις ανατροπές της.
Συνήθως η εποχή αυτή σηματοδοτεί την αρχή του τέλους της τηλεοπτικής σεζόν και ξεκινούν οι απολογισμοί των νικητών και χαμένων.
Φέτος όμως όπως όλα είναι διαφορετικά έτσι είναι και η τηλεόραση. 28 Μαρτίου και ο ανταγωνισμός των καναλιών δεν έχει τέλος ενώ κάποια κανάλια ακόμα και τώρα ετοιμάζονται να ρίξουν στο ρίνκ της τηλεθέασης και νέα προγράμματα.
Η τηλεθέαση και οι επιλογές του κοινού το Σαββατοκύριακο
Ο Alpha ετοιμάζει την «Τέλεια Απόδραση» με παρουσιαστή τον Χρήστο Φερεντίνο. Ένα game show για να ενισχύσει τη ζώνη του Σαββατοκύριακου. Το οποίο φέτος έχει αναδειχθεί σε κυρίαρχο του τηλεοπτικού παιχνιδιού. Η ΕΡΤ έκανε για μία ακόμα φορά την ανατροπή. Και δεν κράτησε το σίριαλ «Ζακέτα να πάρεις» για τη νέα σεζόν αλλά το έριξε σε μία από τις πιο καυτές ζώνες. Και εκ του αποτελέσματος αποδείχθηκε πως έπραξε σωστά. Το «Ζακέτα να πάρεις» κατάφερε να συγκεντρώσει 12,4% στο νεανικό κοινό και 13,2% στο γενικό σύνολο ποσοστά τεράστιας επιτυχίας για την κρατική τηλεόραση. Και για μία ακόμα φορά αποδεικνύεται φέτος πως το τηλεοπτικό κοινό παρακολουθεί και επιλέγει με ορθή κρίση. Η μυθοπλασία έχει κάνει ίσως την πιο ισχυρή αντεπίθεση των τελευταίων ετών. Και δείχνει να έχει οργανώσει τις αμυντικές της γραμμές ώστε να μπορέσει να ανταπεξέλθει στις επιθέσεις της ερχόμενης τηλεοπτικής σεζόν.
Η κυριαρχία του Master Chef και οι άλλοι
Το Master Chef που τις καθημερινές μάχεται επί ίσοις όροις τις Άγριες Μέλισσες και το Survivor Παρασκευή και Σάββατο δεν έχει αντίπαλο. Και τρέχει με τέρμα τα γκάζια πάνω από το 30% αφήνοντας δεύτερη και … καταϊδρωμένη τη «Φάρμα» στον ΑΝΤ1. Η οποία δείχνει να σταθεροποιείται στο 17% χωρίς εξάρσεις αλλά με μία ικανοποιητική πορεία για ένα πρόγραμμα που έκανε πρεμιέρα προς το τέλος της δεύτερης σεζόν.
Στα χαρακώματα και οι μουσικές εκπομπές του Σαββατόβραδου. Παρά τη διαφήμιση και το ομολογουμένως εντυπωσιακό σκηνικό στο Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά η Καίτη Γαρμπή και ο Διονύσης Σχοινάς δεν κατάφεραν να αποσπάσουν το τηλεοπτικό κοινό. Στο νεανικό κοινό η εκπομπή «Στο σπίτι με το Mega» συγκέντρωσε το 9,1% και 8,1% στο γενικό σύνολο. Την ίδια στιγμή ο Σταμάτης Γονίδης έδωσε τη νίκη στον Σπύρο Παπαδόπουλο και «Στην Υγειά μας Ρε παιδιά» με βραχεία κεφαλή συγκεντρώνοντας το 9,4% στο νεανικό κοινό και το 13,3% σο γενικό σύνολο.
Το παιχνίδι δεν έχει τελειώσει ακόμα. Και στα επιτελεία των καναλιών ακόμα και σήμερα λίγο πριν από το τέλος μίας περίεργης και διαφορετικής τηλεοπτικής σεζόν εκπονούνται σχέδια. Καλό θα ήταν να μην προγραμματίζουν χωρίς τον ξενοδόχο που σε αυτή την περίπτωση είναι ο τηλεθεατής. Ο οποίος μόλις η αγορά ανοίξει και τα μέτρα αρθούν έστω και μερικώς θα ξεχυθεί στους δρόμους προσπαθώντας να κερδίσει τη ζωή που έχει χάσει σχεδόν έναν χρόνο τώρα… πατώντας το κουμπί off του τηλεκοντρόλ.
Πηγή: Youfly.com
Discussion about this post