Η Disney στοιχηματίζει ότι περισσότερα προγράμματα ενηλίκων στο νέο κανάλι της με το όνομα Star θα βοηθήσουν στην αύξηση των συνδρομητών και έτσι θα υπερισχύσει έναντι του Netflix.
Όταν η Disney κυκλοφόρησε το διαδικτυακό Disney + τον Νοέμβριο του 2019, βασίστηκε στην παγκόσμια αναγνώριση των Luke Skywalker, Iron Man, Moana και Buzz Lightyear.
Η υπηρεσία προσέλκυσε 95 εκατομμύρια συνδρομητές. Και αυτό έγινε σε διάστημα λίγο περισσότερο του ενός χρόνου. Σύντομα, η Disney θα ανακαλύψει τι συμβαίνει όταν χαρακτήρες όπως η Olivia Pope, η Betty Suarez και ο Jack Bauer συντρίψουν τη μετάδοση.
Περισσσότερα προγράμματα για ενήλικες στο Star από την Disney+
Στις 23 Φεβρουαρίου, η Disney άρχισε να προσθέτει προγράμματα που ωθούν περισσότερους ενήλικες στη Disney + υπό τη νέα ονομασία Star σε αγορές όπως η Ευρώπη, ο Καναδάς, η Αυστραλία και η Νέα Ζηλανδία.
Το σχέδιο του κολοσσού της ψυχαγωγίας να χαρακτηρίσει το Star ως κόμβο περιεχομένου εντός του Disney + μαζί με τους Lucasfilm, Marvel, Pixar και National Geographic έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στο να αποκτήσει μέλη στο εξωτερικό. Αλλά έχει επίσης ως αποτέλεσμα να δημιουργεί σύγχυση για το φιλικό προς όλη την οικογένεια κανάλι Disney +.
«Όλοι γνωρίζουν το Marvel, το Star Wars και το Pixar. Αλλά το Star είναι ένα είδος πιο αόριστης και γενικευμένης ψυχαγωγίας. Οπότε είναι πολύ πιο δύσκολο να έχουμε μια προφανή αξιόλογη πρόταση για τον κόσμο», λέει ο Doug Creutz , αναλυτής μέσων μαζικής ενημέρωσης και ψυχαγωγίας στην Cowen. “Δεν ξέρω αν το να έχει κάποιος το Star, θα δώσει κίνητρα σε αυτόν, ο οποίος δεν θα είχε γίνει συνδρομητής από μόνος του στο Disney +, για να το κάνει.”
Η Disney σχεδιάζει να αυξήσει την τιμή του Disney + σε 8,99 στην Ευρώπη και σε 7,99 λίρες στο Ηνωμένο Βασίλειο (και τα δύο ισοδυναμούν με περίπου 11 $) ανεξάρτητα από το εάν ένας συνδρομητής σκοπεύει να παρακολουθήσει τα νέα προγράμματα του Star, το οποίο θα προέρχεται από τη Disney- ιδιοκτησία των ABC Signature, 20th Television, FX Productions και 20th Century Studios.
Η Disney κάνει το Star άμεσο ανταγωνιστή του Netflix
Με το να προσφέρει προγράμματα του Star μέσα από το Disney + σε πολλές αγορές, η Disney μετατρέπει την υπηρεσία σε έναν πιο άμεσο ανταγωνιστή του Netflix. Ο οποίος – με εκατοντάδες νέες κυκλοφορίες κάθε χρόνο – υπόσχεται να έχει κάτι για όλους. Ήδη, η Disney φτάνει με γρήγορους ρυθμούς το Netflix. Το οποίο χρειάστηκε σχεδόν μια δεκαετία για να συγκεντρώσει μια βάση συνδρομητών συνεχούς ροής με το μέγεθος που έχει σήμερα η Disney +.
Η Disney πήρε επίσης κομμάτι από τη λίστα περιεχομένων του Netflix. Και επένδυσε σε τοπικό περιεχόμενο. Στις 16 Φεβρουαρίου, ο όμιλος αποκάλυψε 10 ευρωπαϊκές πρωτότυπες σειρές. Στις οποίες υπήρχαν δραματικές, κωμικές και ντοκιμαντέρ. Σε αυτές συμπεριλαμβάνονται γαλλικές μίνι σειρές (τεσσάρων τμημάτων) για το θάνατο ενός νεαρού μαθητή το 1986. Επίσης, μια ιταλική σειρά μαφίας. Η Disney + σχεδιάζει να διαθέσει τουλάχιστον 50 ευρωπαϊκά πρωτότυπα έως το 2024.
«Ακολουθούν την ίδια παγκόσμια στρατηγική, όπως το Netflix. Αλλά το ξεκινούν με πολύ ταχύτερους ρυθμούς», λέει ο Guy Bisson, από την Ampere Analysis του Ηνωμένου Βασιλείου. «Το Netflix έχει ήδη αναπτύξει τον αριθμό των συνδρομητών του. Και το 62% των πρωτότυπων προέρχεται από χώρες εκτός των ΗΠΑ».
Η Disney + μέσω του Star εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει το Netflix στα μέλη επί πληρωμή
Το Netflix συνεχίζει να αναπτύσσεται με γρήγορο ρυθμό. Ξεπέρασε τα 200 εκατομμύρια συνδρομητές στο τέλος του 2020. Η εταιρεία αναλυτών Digital TV Research, όμως, εκτιμά ότι η Disney + θα ξεπεράσει τον πρωτοπόρο του sreaming στα μέλη επί πληρωμή τα επόμενα πέντε χρόνια. (Η Disney πιστεύει ότι θα έχει περίπου 230 έως 260 εκατομμύρια επί πληρωμή συνδρομητές έως το τέλος του 2024.)
Η Disney έχει αποφύγει να συνδυάσει τα προγράμματα για όλη την οικογένεια με περισσότερα για ενήλικες στις Η.Π.Α.. Εκεί όπου λειτουργεί το Disney + ως ξεχωριστή υπηρεσία από την συνδρομητική υπηρεσία βίντεο γενικού ενδιαφέροντος Hulu. Ωστόσο, ο Jan Koeppen, πρόεδρος της Disney στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, λέει ότι μια έρευνα στους συνδρομητές έδειξε ότι πραγματικά ήθελαν μια μεγαλύτερη γκάμα περιεχομένου στην εφαρμογή.
Όλοι είπαν,« Αγαπάμε τις επιλογές ». Και οι ενήλικες ανάμεσά τους είχαν έναν όρο που συχνά χρησιμοποιούσαν:
«Θα θέλαμε να έχουμε ακόμη περισσότερες επιλογές» για αυτό που αποκαλούν «ο δικός μου χρόνος»,. Τότε δηλαδή που τα παιδιά πάνε για ύπνο», εξήγησε ο Koeppen κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου στις 17 Φεβρουαρίου.
Η δυνατότητα γονικής συναίνεσης στο περιεχόμενο
Για να προστατεύσουν το σύνολο των θεατών που ενδέχεται να έχουν πρόσβαση στον λογαριασμό Disney + ενός νοικοκυριού, η εταιρεία έχει ενισχύσει τους γονικούς ελέγχους της. Και επιτρέπει στα άτομα να φιλτράρουν το περιεχόμενο. Αυτό γίνεται βάσει αξιολογήσεων περιεχομένου για συγκεκριμένες ηλικίες.
Ο Bisson της εταιρείας Ampere βλέπει έναν παραλληλισμό μεταξύ της παγκόσμιας προσέγγισης της Disney για το συνδυασμό Disney + και Star και της αμερικανικής στρατηγικής του να συνδυάζει τις διάφορες προσφορές της – Disney +, Hulu και ESPN – σε μια μοναδική μηνιαία συναλλαγή με έκπτωση.
Ο Bisson χαρακτήρισε τη στρατηγική «σύνθετη». Και αναμένει και άλλα διαδικτυακά προγράμματα που υποστηρίζονται από στούντιο – το WarnerMedia’s HBO Max, το ViacomCBS Paramount + και το NBCUniversal’s Peacock – να το αντιγράψουν καθώς κυκλοφορούν παγκοσμίως. «Βασικά επαναπροσδιορίζει τον τροχό», λέει, «κάνοντας το streaming όσα ήδη έχει κάνει η συνδρομητική καλωδιακή τηλεόραση. Ομαδοποιώντας κανάλια και υπηρεσίες σε ένα μόνο πακέτο με έκπτωση.»
Η Disney+ θα προσφέρει διάφορες υπηρεσίες
Ο Peter Csathy, πρόεδρος της συμβουλευτικής εταιρείας CreaTV Media, αναμένει ότι η παρουσία του Star θα σηματοδοτήσει μόνο “την έναρξη της επέκτασης των υπηρεσίων του streaming Disney +”, λέγοντας:
“Τελικά, η Disney + θα είναι το κέντρο πολύ περισσότερων από απλά βίντεο. Θα είναι το σπίτι όλων των πραγμάτων της Disney. Και θα προσφέρει διαφορετικές βαθμίδες υπηρεσιών. οι οποίες θα έχουν διαφορετικά οφέλη. Συμπεριλαμβανομένης της έγκαιρης εισόδου σε θεματικά πάρκα, εξειδικευμένα προϊόντα της Disney και πολλά άλλα. ”
Από που πήρε το όνομά του το Star
Η Disney είχε εξετάσει το ενδεχόμενο να παρουσιάσει τη Hulu ως υπηρεσία μαζικής αγοράς παγκοσμίως. Αλλά κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η πλατφόρμα που εδρεύει στις ΗΠΑ «δεν έχει αναγνωρισμένη επωνυμία έξω από τις ΗΠΑ», σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Bob Chapek. Το Star, εν τω μεταξύ, πήρε το όνομά του από το Star India. Τον κολοσσό των media που η Disney απέκτησε στη συμφωνία με την Fox. Η οποία εκμεταλλεύεται τη δημοφιλή επωνυμία streaming Hotstar στην Ινδία. Αλλά και σε περιοχές της Ασίας. (Η επωνυμία Disney + Hotstar της Ινδίας αποτελεί περίπου το 30% της παγκόσμιας βάσης συνδρομητών της Disney +.)
Αλλά το να βγει στην αγορά το Star θα αποδειχθεί πιο περίπλοκο από την πρώτη παρουσίαση της Disney +. Το Star δεν θα προσφερθεί στις ΗΠΑ, για παράδειγμα. Επειδή το Hulu έχει παρόμοιο ρόλο. Εν τω μεταξύ, στη Λατινική Αμερική, η υπηρεσία θα προσφέρεται ως αυτόνομο streamer που ονομάζεται Star +. Και θα περιλαμβάνει ζωντανά αθλήματα. «Προσπαθούν να ταιριάξουν το προϊόν στην αγορά όσο καλύτερα μπορούν», λέει ο Creutz, «και σίγουρα δεν ταιριάζουν όλα στο ίδιο καλούπι».
Πηγή: Youfly.com
Discussion about this post