Το νέο μουσικό ριάλιτι House of Fame, έχει ξεκινήσει δυναμικά στο δεύτερο μισό της τηλεοπτικής σεζόν και ήδη δέχεται μεικτές κριτικές. Από που προέρχεται αυτό το ριάλιτι και πώς θα ανταπεξέλθει στον ανταγωνισμό; Ακολουθεί η κριτική της Ελεάννας Τρυφίδου για το House of Fame.
Μία επιστροφή στο… παρελθόν και ουχί στο μέλλον έκαναν οι τηλεθεατές παρακολουθώντας το House of Fame – η Ακαδημία. Το νέο talent show αναζήτησης μουσικών ταλέντων στην Ελλάδα που τα ¾ των κατοίκων της έχουν προφανώς φωνητικές ικανότητες έκανε την εμφάνισή του στην τηλεοπτική συχνότητα του ΣΚΑΙ και μας γύρισε χρόνια πίσω…
Αφού είδαμε το ανακαινισμένο σπίτι του Big Brother – η αλήθεια είναι πως τα πρώτα λεπτά περιμέναμε την Άννα-Μαρία Ψυχαράκη να πεταχτεί ανάμεσα στους σπουδαστές της μουσικής ακαδημίας για να ποτίσει τα πλαστικά φυτά – προσπαθήσαμε να εντοπίσουμε το λάθος.
Από το Fame Story, στο House of Fame με δόση Power of Love
Ξεπερασμένη εικόνα που μας θύμιζε το Fame Story, όταν τον Σεπτέμβριο του 2002 βλέπαμε τον Νίνο, τον Γρηγόρη Πετράκο, τον Νότη Χριστοδούλου, τον Θάνο Πετρέλη και τ΄άλλα τα παιδιά να μάχονται για μία θέση στον ήλιο της δισκογραφίας. Τότε μπορεί να ήταν κάτι νέο κάτι πρωτοποριακό για τα τηλεοπτικά δεδομένα της εποχής, σήμερα όμως φαντάζει παλιό αν και κάποιοι θα μπορούσαν να το χαρακτηρίσουν ρετρό.
Παρακολουθώντας τα καθημερινά επεισόδια ένας εκπαιδευμένος τηλεθεατής μπορεί να καταλάβει και να βγάλει τα συμπεράσματά του. Ένα συνονθύλευμα από το Fame Story το Power of Love με λίγη αστερόσκονη από το The Voice χωρίς τη φρεσκάδα της Καλομοίρας, το House of Fame δείχνει σαν να έχει βγει από το χρονοντούλαπο της τηλεοπτικής ιστορίας.
Τα Live Shows και ο ανταγωνισμός
Λόγω ανωτέρας βίας και καιρικών συνθηκών το live του House of Fame δεν μεταδόθηκε την Παρασκευή, οπότε θα περιμένουμε την ερχόμενη εβδομάδα για να δούμε. Είναι δεδομένο πως η Ελένη Φουρέιρα είναι ένα εξαιρετικά φωτεινό πλάσμα και η κριτική επιτροπή του House of Fame έχει «άκαυτα πρόσωπα» όπως η Καίτη Γαρμπή, ο Γιάννης Πλούταρχος, ο Φοίβος και ο Γιώργος Αρσενάκος.
Ίσως αυτό το στοιχείο καταφέρει να «σώσει» το όλο project που την πρώτη εβδομάδα προβολής του δεν κατάφερε να αποσπάσει μεγάλο μέρος του κοινού καθώς κινήθηκε στο τέλος της κοντά στο 10%.
Ο ανταγωνισμός τη συγκεκριμένα ώρα προβολής του είναι μεγάλος και μάλιστα από προγράμματα που έχουν «χτίσει» συνήθεια χρόνια. Το εγχείρημα είναι δύσκολο και ίσως θα έπρεπε να έχει οργανωθεί καλύτερα να έχει στηθεί δίνοντας βάση στη λεπτομέρεια και κυρίως στο casting. Αλλά πάλι πόσες φωνές υπάρχουν στην Ελλάδα; Μάλλον πολλές… Ακόμα.
Αυτή ήταν η κριτική της Ελέαννας Τρυφίδου για το νέο μουσικό ριάλιτι House of Fame. Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα, σχετικά με τους παίκτες, τα μαθήματα, αλλά και τις εμφανίσεις στα lives του αγαπημένου σας ριάλιτι.
Πηγή: Youfly.com
Discussion about this post