Μάλιστα το ενδιαφέρον για την όσο το δυνατόν πιο ταχεία υλοποίηση του έχουν εκφράσει εφοπλιστές που δραστηριοποιούνται στη Μαύρη Θάλασσα. Τα οφέλη άλλωστε από την λειτουργία της γραμμής αυτής είναι προφανή καθώς θα μειωθεί ο χρόνος διέλευσης από τον Ελλήσποντο ενώ θα δημιουργηθεί ένας σημαντικός ευρωπαϊκός σιδηροδρομικός διάδρομος που θα ενώνει τη Μαύρη Θάλασσα με το Αιγαίο.
Σιδηροδρομικοί παράγοντες κατά το παρελθόν έχουν εκφέρει την άποψη πως η γραμμή γίνεται βιώσιμη με μόλις το 2% της σημερινής κίνησης.
Την εξαγγελία για την ηλεκτροκίνηση της γραμμής Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη είχε γίνει πριν από 10 μήνες κατά τη Διμερή Συμφωνία για τη διασυνοριακή σιδηροδρομική κυκλοφορία μεταξύ Ελλάδας και Βουλγαρίας που υπέγραψε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, βουλευτής Σερρών, κ. Κώστας Καραμανλής με το Βούλγαρο Υπουργό Μεταφορών, Ψηφιακής Πολιτικής και Επικοινωνιών, κ. Rossen Jeliazkov, στο πλαίσιο του 4ου Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας Ελλάδας-Βουλγαρίας.
«Πιστεύω ακράδαντα ότι η ενδυνάμωση της συνεργασίας μας μπορεί μόνο να ωφελήσει και τις δύο χώρες οικονομικά και γεωπολιτικά. Στο επίκεντρο αυτής της συνεργασίας πιστεύω ότι θα πρέπει να είναι μία μοντέρνα, ηλεκτροκίνητη σιδηροδρομική σύνδεση Μπουργκάς- Αλεξανδρούπολης», είχε σημειώσει τότε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Το έργο είναι ενταγμένο στο πακέτο έργων 3,3 δισ.ευρώ της ΕΡΓΟΣΕ για τη σύνδεση των λιμένων με το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας και αναμένεται να αποτελέσει ένα από τα σημαντικά έργα υποδομής τα επόμενα χρόνια.
Πηγή: ypodomes.com
Discussion about this post