Με το Κεφάλαιο Β΄ του Μέρους Γ΄ του νομοσχεδίου που κατατέθηκε από το υπουργείο Οικονομικών στη Βουλή προσαρμόζονται οι υφιστάμενες διατάξεις υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας επιβατικών οχημάτων, ενόψει εφαρμογής σε όλη την Ε.Ε., για τα ταξινομούμενα από 1-1-2021, της νέας μεθόδου WLTP υπολογισμού ρύπων CO2 για τον προσδιορισμό των αναλογούντων τελών κυκλοφορίας, ώστε να μην υπάρξει σχετική επιβάρυνση για αυτά, σε σχέση με τα ισχύοντα.
Περαιτέρω διασφαλίζεται ο ήδη υφιστάμενος μέχρι σήμερα τρόπος υπολογισμού των εν λόγω τελών ως και του τέλους ταξινόμησης, ώστε να μην υπάρξει σχετική επιβάρυνση για τα λοιπά επιβατικά αυτοκίνητα.
Τέλος, στο Κεφάλαιο αυτό εισάγεται ρύθμιση, η οποία καλύπτει το υφιστάμενο νομοθετικό κενό ως προς τον υπολογισμό του τέλους ταξινόμησης υβριδικών επιβατικών οχημάτων και καθορίζεται ποια τιμή της εκπεμπόμενης μάζας διοξειδίου του άνθρακα (CO2) επιλέγεται μεταξύ διαφορετικών τιμών για τη διαφοροποίηση των συντελεστών τέλους ταξινόμησης.
Πηγή: OTAVOICE
Discussion about this post