Την εποχή της πανδημίας που όλα γύρω μας είναι ρευστά, ο κεντρικός πάροχος ηλεκτρικού ρεύματος αποφασίζει να αλλάξει ρότα και να εκσυγχρονιστεί για το κοινό καλό. Αυτή η θεωρία φυσικά θα ήταν πολύ σωστή, αν αποδεικνυόταν και στην πράξη. Δυστυχώς όμως, όπως συμβαίνει συνήθως σε αντίστοιχες περιπτώσεις, τα φαινόμενα απατούν και η νέα εποχή της ΔΕΗ συνοδεύεται απλά με ένα νέο λογότυπο και αρκετές χιλιάδες ευρώ για διαφήμιση.
Την ίδια στιγμή που η ΔΕΗ αποφασίζει να επαναλανσάρει το λογότυπο και τις υπηρεσίες της, παρατηρούμε να αφήνει χωρίς ρεύμα εκατοντάδες ελληνικά νοικοκυριά, να προωθεί υποτιθέμενες εκπτώσεις και να συνεχίζει να χρεώνει υπέρογκα ποσά στην καθημερινή κατανάλωση ρεύματος.
Στροφή της «νέας» ΔΕΗ στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
Ο απαραίτητος εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών επιβάλλει και στροφή σε αντίστοιχες πιο οικολογικές ενέργειες. Η «νέα» ΔΕΗ αποφάσισε πως θα πρέπει να μπει για τα καλά στην αγορά των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και να απομακρυνθεί σταδιακά από τον λιγνίτη, όπου στήριξε όλα αυτά τα χρόνια την δραστηριότητά της και εν συνέχεια την ενεργειακή τροφοδοσία της Ελλάδας. Όπως δείχνουν οι τελευταίες έρευνες, η ΔΕΗ βρίσκεται στο πάτο της λίστας των εταιρειών που προμηθεύουν τους καταναλωτές τους με ρεύμα από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Οι εν λόγω εταιρείες έχουν ευαισθητοποιηθεί στο θέμα της εξοικονόμησης ενέργειας και του περιβαλλοντικού αποτυπώματος χρόνια τώρα και φαίνεται να βρίσκονται πιο ψηλά τόσο στις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού, όσο και στα επίσημα εταιρικά αποτελέσματα. Μεταξύ αυτών πρώτες στη λίστα βρίσκονται οι εταιρίες WE Energy-Eunice, Μυτιληναίος και ΒΙΕΝΕΡ.
«Ενεργειακές» μετακομίσεις
Αρκεί ένα ζάπινγκ στην τηλεόραση, μια αναζήτηση στο διαδίκτυο ή ακόμα και ένα ξεφύλλισμα κυριακάτικων εφημερίδων για να πειστεί κανείς πόσο έχει επενδύσει η ΔΕΗ στη διαφήμισή της. Δεν αρκούσαν όμως οι ήδη πολλές χιλιάδες ευρώ σε μια δύσκολη συγκυριακά εποχή για την οικονομία της χώρας, προστέθηκε στο μεγαλεπήβολο σχέδιο της και η αλλαγή της βάσης της. Μετακομίσεις αναμένονται για την ΔΕΗ, η οποία πρόκειται να μισθώσει το στρατόπεδο Πλέσσα στη λεωφόρο Μεσογείων για να δημιουργήσει το νέο της βασιλικό οχυρό με στόχο να αποτελέσει τοπόσημο για την περιοχή.
Οι ενέργειες της νέας ΔΕΗ θα ήταν θετικές, εάν ήταν το ίδιο ωφέλιμες και για τους καταναλωτές της. Δυστυχώς, για ακόμα μια φορά βλέπουμε εταιρείες δημοσίου ενδιαφέροντος να αρέσκονται να μπαίνουν στο χορό των εντυπώσεων εις βάρους του καταναλωτικού κοινού και να αφήνουν απέξω τον πραγματικό τους ρόλο, αυτόν της σωστής εξυπηρέτησης!
Γράφει η Ειρήνη Κ.
Discussion about this post