Πριν λίγες μέρες συναντήσαμε τον επιχειρηματία που έκανε την πόλη μας ακόμη πιο όμορφη, μιλάμε για τον κύριο Ιωαννίδη Γεώργιο και την καφετέρια – Αναψυκτήριο “Πάρκο Προσκόπων”, ήταν για μια και μόνο μέρα στην Αλεξανδρούπολη μαζί με την σύζυγό του για λόγους αναψυχής. Μίλησε στην δημοσιογράφο του sfirixtra.gr Ρένα Καλαϊτζίδου για τις επιχειρηματικές δράσεις του ομίλου στην πόλη μας αλλά και για τα μελλοντικά σχέδια του ομίλου christofer.
Δείτε παρακάτω τη συνέντευξη:
– Κύριε Ιωαννίδη, ένα ερώτημα που γεννιέται είναι το όνομα του ομίλου. Υπάρχει κάποιος λόγος που ονομάζεται christofergroup;
Ποιος πατέρας δεν βάζει τον απόγονο του; Έτσι κι εγώ έβαλα το όνομα του γιου μου.
– Βάση σας αποτελείται η Θεσσαλονίκη, όπου βρίσκεται και η εταιρεία. Έχετε μελλοντικά σχέδια για δημιουργία ενός παραρτήματος ;
Το 1980 είχα έδρα την Αλεξανδρούπολη κι συγκεκριμένα το αεροδρόμιο, μετά απλώθηκα στα νησιά πάντα με βάση την Αλεξανδρούπολη κι έπειτα γύρισα Θεσσαλονίκη.
Η έδρα είναι και θα παραμείνει στην Θεσσαλονίκη, υποκαταστήματα υπάρχουν πάρα πολλά. Έχω πάνω από 45 μαγαζιά σε όλη την Ελλάδα. Βέβαια το σωστό θα ήταν η έδρα να ήταν στην Αθήνα καθώς εκεί είναι όλες οι υπηρεσίες και μπορείς να διεκπεραιώσεις πιο καλά τις δουλειές σου, ωστόσο επειδή ήθελα να ζω μόνιμα στην Θεσσαλονίκη έκανα την έδρα εκεί.
– Ποια είναι τα μελλοντικά σχέδια του ομίλου christofer ;
Ο όμιλος προχωράει και τώρα σκοπεύω να κάνω και μία “Μαρίνα” δίπλα από το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης. Ήδη προχωράω στις απαραίτητες διαδικασίες με σκοπό να δημιουργήσω το λεγόμενο καταφύγιο σκαφών κι εκεί θα υπάρχουν καφετέριες, εστιατόρια, γυμναστήριο και άλλα.
O Όμιλος Επιχειρήσεων Christofer δραστηριοποιείται στον χώρο της Εστίασης και των Τουριστικών Υπηρεσιών από το 1972 και απασχολεί πάνω από 300 εργαζόμενους.
Περιλαμβάνει εστιατόρια σε κεντρικά σημεία της πόλης της Θεσσαλονίκης καθώς επίσης και πλήθος αναψυκτηρίων σε όλη την Ελλάδα σε σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος.
– Στις επιχειρήσεις σας ανήκει και το πάρκο προσκόπων της Αλεξανδρούπολης. Πως σας δημιουργήθηκε η ιδέα να γίνεται ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου χώρου ;
Στην Αλεξανδρούπολη επιχειρηματικά έχω εδώ και κάποια χρόνια συνεργασία με το αεροδρόμιο. Έβλεπα το πάρκο και μου άρεσε πολύ. Έτσι εγκαταλελειμμένο που το έβλεπα μου γεννήθηκε η ιδέα πως αν αξιοποιηθεί σωστά θα μπορούσε να γίνει κάτι πολύ ωραίο και σωστό. Κανένας δεν το περίμενε αυτό και συγκεκριμένα υπήρξε άνθρωπος που με ρώτησε τι θα το κάνω το πάρκο αφού τα προηγούμενα χρόνια δεν δούλευε καλά. Του απάντησα πως θα το κάνω πάρκο προσκόπων, όπως ακριβώς λέει το όνομα του. Μάλιστα ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης κ. Βαγγέλης Λαμπάκης με ευχαρίστησε που κράτησα το όνομα που είχε και δεν το άλλαξα. Από την αρχή πίστεψα στο πάρκο αναδεικνύοντας τον πανέμορφο χώρο του!
– Υπάρχουν μελλοντικά σχέδια για το πάρκο ;
Βεβαίως και υπάρχουν. Σκέφτομαι να κάνω τα δεντρόσπιτα κι αν μπορέσω να παρέμβω και στον παιδότοπο. Είναι πολλά και διάφορα αυτά που περνάνε από το μυαλό μου, όμως θα μου επιτρέψετε να μην τα αναφέρω όλα καθώς θα ήθελα να είναι έκπληξη!
– Μια άλλη επιχειρηματική επιτυχία είναι η Cosmos Digital. Πείτε μας λίγα λόγια για την δουλειά που γίνεται εκεί;
Η Cosmos Digital A.E. δραστηριοποιείται στο χώρο της κατασκευής Infokiosk και της ανάπτυξης λογισμικού. Μέσα από ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο δίκτυο εγκατεστημένων Infokiosk σε ολόκληρη την Ελλάδα, παρέχει στους χρήστες άμεση και αξιόπιστη ενημέρωση για την περιοχή που τους ενδιαφέρει, ενώ παράλληλα δίνει τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις να προβάλλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.
Στην Αλεξανδρούπολη υπάρχει δίκτυο οθονών (digital infokiosk) από το Αεροδρόμιο έως και το πάρκο προσκόπων και ενδιάμεσα στην πόλη μέσα σε κάποιες επιχειρήσεις (12 στο σύνολο). Σε λίγο καιρό θα έρθει και στην Αλεξανδρούπολη ένα καινούργιο πρότζεκτ που κολλά πάνω στο υπάρχων. Στόχος, η δημιουργία μιας πρωτοποριακής υπηρεσίας στην οποία συνδυάζονται αρμονικά η πληροφόρηση με την προβολή επιχειρήσεων.
-Ποιες είναι οι βασικές αρχές της Digital ;
Οι βασικές αρχές είναι να δώσει πληροφορίες, να προβάλλει μία πόλη, να εξυπηρετήσει τον κόσμο και τελευταίο έρχεται το κέρδος για μας, το οποίο θα αξιοποιηθεί σωστά ώστε να γίνουν κι άλλα επιχειρηματικά ανοίγματα.
– Πως μπορέσατε και δέσατε τον χώρο της εστίασης με τον τομέα της τουριστικής ενημέρωσης ;
Στην Digital μπήκα αρχικά βάζοντας διαφήμιση κι έπειτα μου έγινε η πρόταση και αγόρασα μετοχές. Το δέσιμο δεν είναι κάτι δύσκολο αφού δεν είναι δέσιμο που βοηθά η μία επιχείριση την άλλη, είναι καθαρά δέσιμο συνεργασίας.
– Είστε πολλά χρόνια επιχειρηματίας, υπάρχει μυστικό επιτυχίας ;
Θεωρώ πως δεν υπάρχει μυστικό επιτυχίας. Πιστεύω πως ένας επιχειρηματίας για να έχει ένα αποτέλεσμα θα πρέπει να είναι σωστός και τίμιος με τους συνεργάτες του, με το προσωπικό του αλλά και με τις υποχρεώσεις του προς το Κράτος. Για να έχεις απαιτήσεις από κάποιον θα πρέπει να είσαι και σωστός πρώτα, για να πάρεις λεφτά θα πρέπει να προσφέρεις. Οπότε θεωρώ ότι η επιτυχία είναι δεδομένη μετά από όλα αυτά.
– Τελειώνοντας θα ήθελα να θέσω ένα εύλογο ερώτημα. Τον όμιλο Chritofer τον επηρέασε η οικονομική κατάσταση της χώρας ;
Φυσικά και μάλιστα πάρα πολύ ! Όλοι έχουμε επηρεαστεί από τις οικονομικές εξελίξεις της Ελλάδας.
Discussion about this post